تصاویر جالب و دیدنی از کارناوال ونیز
کد خبر: ۷۲۸۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
جشن ماسک ها؛
کارناوال ونیز یک مراسم سالانه در ایتالیا است که در اوایل فوریه در شهر ونیز برگزار میشود، این کارناوال در آبراهه ها و کانال های ونیز و در میدان سان مارکو ونیز برگزار می شود. در این کارناوال هر روز بهترین لباس انتخاب می شود.
تصاویر جالب و دیدنی از کارناوال ونیزاختصاصی «تابناک با تو»؛ کارناوال ونیز یک مراسم سالانه در ایتالیا است که در اوایل فوریه در شهر ونیز برگزار میشود، در این کارناوال همه ی شرکت کنندگان از ماسک استفاده می کنند، فلسفه استفاده از این ماسک ها از بین بردن اختلافات ظاهری (برای مثال فقر و ثروت) است. تقریبا همه ی شرکت کنندگان با زدن ماسک های رنگارنگ به یک نقطه اشتراک می رسند. 
 
این کارناوال در آبراهه ها و کانال های ونیز و در میدان سان مارکو ونیز برگزار می شود. در این کارناوال هر روز بهترین لباس انتخاب می شود. در این گزارش شما را به دیدن تصاویر جالب و دیدنی از کارناوال ونیز دعوت می کنیم. 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حامد
|
United States
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۱
6
8
اروپای غربی بسیار زیباست از اسکاتلند و ایرلند تا آلمان، فرانسه و سوییس. اما ایتالیا نه چون هم مردم آن نسبت به دیگر نقاط اروپا نژاد پرست ترند و هم آب و هوای آن گرم و شرجی است.کشتار گنجشک ها در اصفهان و خوزستان را متوقف کنید.
پاسخ ها
دانشجو دکترا
| |
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
استراحت کن. حالت زیاد خوش نیست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار