رفتار عجیب خلبان پاکستانی در حین پرواز+عكس
کد خبر: ۷۲۸۵۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 10    -    ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
چهار شنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴: ۴۶: ۵۵ رفتار عجیب خلبان پاکستانی در حین پرواز! شرکت بین المللی هواپیمایی پاکستان، یک خلبان را که جان ۳۰۵ مسافر هواپیما را به خطر انداخته بود، از کار تعلیق کرد. وی کابین خلبان را ترک کرده و برای خواب به قسمت اقتصادی رفته بود.
 
رفتار عجیب خلبان پاکستانی در حین پرواز!
 
العالم -روزنامه ایندیپندنت، چاپ لندن نوشت نوشت یکی از مسافران گفته است تا وقتی که خلبان خواب بود ما احساس امنیت نداشتیم.
 
ایندیپندنت می‌نویسد در طول مدت تحقیقات شرکت ملی حمل و نقل پاکستان درباره این حادثه، خلبان از کار معلق می‌شود. این شرکت هیچ توضیحی درباره جزئیات و زمان و نتایج این تحقیقات نداد.
 
"جان والتون"، کارشناس پرواز به این روزنامه گفت: شرکت‌های هواپیمایی اغلب برای سفرهای طولانی از دو خلبان استفاده می‌کنند تا خلبان‌ها فرصت استراحت داشته باشند.
این اتفاق در ۲۶ آوریل گذشته به هنگام برخاستن هواپیما از فرودگاه اسلام آباد به مقصد لندن رخ داد. در این زمان بود که خلبان اصلی به نام "امیر اخطر هاشمی" احساس کرد نیاز به خواب دارد لذا با ترک کابین خلبان، بدترین کار ممکن را انجام داد.
 
روزنامه پاکستانی "داون" نوشت پس از خروج خلبان اصلی، خلبان دوم جای وی نشست و کمک خلبان نیز در کنار وی بود.
 
"هاشمی"، خلبان اصلی هواپیما در طول بازجویی ترک کابین برای خواب را به کلی انکار کرد. حال آنکه یکی از مسافران از وی در حالی که خواب بود، عکس گرفته بود.
یکی از مسافران، که از این وضعیت به شدت برآشفته بود شکواییه‌ای تدوین کرده و همراه با عکس برای شرکت هواپیمایی ارسال کرد.
 
این حادثه تقریبا یک ماه پس از انجام تحقیقات درباره سوار کردن مسافر بیش از ظرفیت هواپیما رخ می‌دهد؛ گفتنی است در پروازی از همین شرکت، ۷ مسافر صندلی نداشتند.
 
 
العالم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
0
3
عه؟ مگه ممنوعه؟ من در پروازی که از تهران به بجنورد داشتم و هواپیمایمان از این هواپیماهای ملخی بود دیدم که خلبان از کابین بیرون آمد و در صندلی های ردیف جلو به استراحت مشغول شد...خب کمک خلبان بود مشکلی هم پیش نیامد...خخخخ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار