نظر والدین مکرون درباره ازدواج نامتعارف پسرشان
کد خبر: ۷۲۷۷۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 10    -    ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
"امانوئل مکرون"، رئیس جمهور منتخب فرانسه، علاوه بر شگفتی‌سازی در عرصه سیاسی این کشور، در دو موردِ ازدواج و سن کمش در راهیابی به الیزه نیز تعجب همگان را برانگیخته است.
 
نظر والدین مکرون درباره ازدواج نامتعارف پسرشان چیست؟! 
 
مکرونِ ۳۹ ساله جوانترین رئیس جمهور تاریخ فرانسه است و ازدواج وی با معلم ادبیات دوران مدرسه‌اش، که ۲۴ سال از او بزرگ‌تر است، نیز توجه بسیاری از رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.
 
"آنه فولدا"، نویسنده‌ای که نگارش کتاب "امانوئل مکرون: یک مرد جوان کامل" را برعهده دارد، برای تکمیل بخش‌هایی از کتاب خود، با والدین رئیس جمهور جدید فرانسه صحبت کرد که با اطلاعات دست اولی در این باره مواجه شد.
 
"فرانسواز نوژه مکرون"، مادر رئیس جمهور جدید فرانسه، درباره نحوه مطلع شدن از عشق عجیب پسرش به این نویسنده گفت: ما زمانیکه امانوئل تن‌ها ۱۵ سال داشت، از روی رفتارهایش متوجه شدیم او در مدرسه به یک نفر علاقه‌مند شده است. ابتدا از روی نام فامیلی او تصور می‌کردیم به دختر معلم ادبیاتش (لورنس) که با او همکلاس بود، علاقه‌مند شده است، اما در کمال تعجب از طریق یک دوست خانوادگی متوجه شدیم او عاشق معلمش شده است نه دختر او! "
 
مادر امانوئل در ادامه گفت: زمانیکه از حقیقت ماجرا اطلاع یافتیم به کلی شگفت‌زده شدیم. به یاد ندارم هیچگاه امانوئل را به بیرون انداختن از منزل تهدید کرده باشیم. بنابراین، فقط ترجیح دادیم مدرسه او را تغییر دهیم. سپس با "بریژیت" صحبت کردیم تا دیگر قرار ملاقاتی با امانوئل نگذارد؛ اما او فقط پاسخ داد "هیچ قولی نمی‌توانم بدهم. "
 
مادر امانوئل مکرون در ادامه گفت: "پسر ما در آن زمان فقط ۱۵ سال داشت و پی بردن به علاقه‌مندی او به معلم ۴۰ ساله‌اش -که سه فرزند بزرگ همسن امانوئل داشت- موضوعی نبود که بتوانیم آن را هضم کنیم. "
 
"ژان میشل مکرون"، پدر رئیس جمهور منتخب فرانسه، نیز در این باره گفت: "وقتی از موضوع مطلع شدم برای لحظاتی کنترل خود را از دست دادم و به روی صندلی افتادم. "
 
نظر والدین مکرون درباره ازدواج نامتعارف پسرشان چیست؟
 
سرانجام در سال ۲۰۰۷ بریژیت از همسرش جدا شد تا بتواند با امانوئل جوان ازدواج کند و امانوئل مکرون نیز با حمایت مادربزرگش توانست نظر والدین خود را درباره ازدواج با او تغییر دهد. این ازدواج زمانیکه امانوئل و بریژیت هر کدام به ترتیب ۲۹ و ۵۴ سال داشتند، صورت گرفت. امانوئل مکرون در مراسم ازدواج خود رو به سه فرزند بریژیت گفت: "متشکرم که ما را به عنوان یک زوج نه چندان عادی در کنار خود پذیرفتید! "
 
به گفته فرزندان بریژیت، آن‌ها در طول این ده سال زندگی شادی را در کنار یکدیگر سپری کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند فرزند جدیدی به دنیا نیاورند.
 
باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
21
23
این خانم چقدر زرنگ بوده و هست که مخ پسر 15 ساله را زده و در 29 سالگی به چنگ آوردش!!!حالا هم بانوی اول فرانسه شده.
البته در فرهنگ اروپائیها اینکار عیب نیست.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
به این میگن تفکر آدمای شکست خورده. ( البته با عذر خواهی از نویسنده کامنت و خوانندگان)
ببین که چطوری تونستن به حرفهای مردم و این چیزا بده غلبه کنند و تصمیم بگیرن که زندگی کنند و شاد و خوشحال و همچنین موفق باشند.
خیلی اوقات به خصوص در ایران، این خانمها هستند که باعث شکست همسرانشان میشوند. تنها به خاطر اینکه، میترسن که دیگران چی میگن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
16
20
این ازدواج زمانیکه امانوئل و بریژیت هر کدام به ترتیب ۲۹ و ۵۴ سال داشتند، صورت گرفت ،به گفته فرزندان بریژیت، آن‌ها در طول این ده سال زندگی شادی را در کنار یکدیگر سپری کرده‌اند و تصمیم گرفته‌اند فرزند جدیدی به دنیا نیاورند. کدام زن 54 ساله بچه دار میشود که آنها تصمیم گرفتند بچه دار نشوند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
2
7
درست است که این ازدواج ظاهرا عاقبت خوبی به همراه داشته و حداقل این که مقام بانوی اولی فرانسه را برای بانو برژیت به همراه داشته اما نفس قضیه برایم قابل هضم نیست ،چه صبر و مدارایی دارند والدین مکرون،یادم هست در محل کارم یکی از همکاران خانم ۲ سال از همسرش بزرگتر بود و این موضوع شده بود بحث درگوشی همکاران
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۰
1
9
با اینکه هضمش برای من بسیار مشکله و اصلا" نمیتوانم با این موضوع کنار بیام ولی اقدام جسورانه و سرانجام ازدواج ماکرون با این خانم برایم بسیار جالبه. ظاهرا" شخصیت متفاوتی دارد این آقای رئیس جمهور!
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۲
0
8
هیچکس از فردای خودش خبر نداره. بهتره به خودمون بپردازیم
سپیده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
0
0
من با فاصله سنی و عاقبت و ... که مطرح شد کاری ندارم ولی تصور این که خانمی متاهل به همسر خودش خیانت کنه و با سه فرزند به روابط خودش ده سال ادامه بده در حای که معلم اون پسر نوجوان بوده و به اعتماد والدین هم که بچه هاشونو می سپارن به مدرسه بازهم خیانت کنه جای بسی شرمساری است
Hooshang
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۴
0
0
عشق یعنی این !
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار