درب‌های جادویی که به جهان دیگر باز می‌شوند (2)
کد خبر: ۷۲۶۳۹
تاریخ انتشار: 2017 May 18    -    ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۶
از دنیایی به دنیای دیگر؛
درب ساختمان که بخشی از نمای بیرونی آن به شمار می‌رود، علاوه بر این‌که جزیی از ساختمان است می‌توان از آن به عنوان نمای کوچه و خیابان و شهر نیز نام برد. در تصاویری که از خانه‌های قدیمی در ایران وجود دارد، درب‌های خانه‌ها تزییناتی داشتند و گاهی رنگ‌های متنوعی نیز برای رنگ‌آمیزی آن‌ها در نظر گرفته می‌شد.
درب‌های جادویی که به جهان دیگر باز می‌شوند ـ 2
اختصاصی «تابناک با تو»؛  درب ساختمان که بخشی از نمای بیرونی آن به شمار می‌رود، علاوه بر این‌که جزیی از ساختمان است می‌توان از آن به عنوان نمای کوچه و خیابان و شهر نیز نام برد.
 
 
در تصاویری که از خانه‌های قدیمی در ایران وجود دارد، درب‌های خانه‌ها تزییناتی داشتند و گاهی رنگ‌های متنوعی نیز برای رنگ‌آمیزی آن‌ها در نظر گرفته می‌شد اما امروزه طرح‌هایی که برای درب ساختمان به کار می‌رود معمولا متفاوت است اما از یک یا دو رنگ در تزیین آن استفاده می‌شود که در بیشتر مواقع این رنگ‌ها کرم، سیاه و یا قهوه‌ای هستند.
 
در ادامه، تصاویری از طراحی‌های رنگارنگ و جالب درب‌های ورودی ساختمان‌ها در کشورهای مختلف جهان را برای شما قرار داده‌ایم که دیدن آن‌ها خالی از لطف نیست. این گزارش تصویری، در دو بخش تهیه شده که امروز بخش دوم آن را در برابر دیدگان شما خوبان، قرار داده‌ایم. با ما همراه باشید.

درب باغ ـ مکان؛ نامشخص
درب باغ ـ مکان؛ نامشخص
آلمان ـ رشته کوه‌های آلپ
آلمان ـ رشته کوه‌های آلپ
چین
چین
لیسبون ـ پرتغال
لیسبون ـ پرتغال
فلوریدا ـ آمریکا
فلوریدا ـ آمریکا
نیویورک ـ آمریکا
نیویورک ـ آمریکا
هند
هند
تورنتو ـ کانادا
تورنتو ـ کانادا
پیمونت ـ ایتالیا
پیمونت ـ ایتالیا
ایرلند
ایرلند
مراکش
مراکش
مادرید ـ پرتغال
مادرید ـ پرتغال
اندونزی
اندونزی


تهیه و تنظیم: تابناک باتو
منبع: justimagine
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار