پایان خونین زندگی یک شرور
کد خبر: ۷۲۶۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 08    -    ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰
کارآگاهان و بازپرس جنایی تهران، سرگرم تحقیق برای افشای معمای کشته شدن عجیب مردی هستند که گفته می‌شود در جریان نزاع خانوادگی از پا درآمده است.
 
 پرونده این ماجرا از ساعت 10 و نیم شامگاه جمعه پانزدهم اردیبهشت امسال و به‌دنبال اعلام خبر انتقال پیکر خونین مرد جوانی به بیمارستان مهدیه تهران آغاز شد. اما مرد ساعتی بعد از انتقال به بیمارستان جان سپرد. همزمان با اعلام این خبربه تیم جنایی پایتخت و انجام نخستین تحقیقات مشخص شد مــــــــــــــــــرد بر اثر اصابت ضربه‌های چاقو به گردنش جان باخته است.
 
مادر قربانی به بازپرس وکارآگاهان گفت: پسرم از مدت‌ها قبل گرفتار مواد مخدر بود. شب حادثه مثل همیشه برای گرفتن پول مواد به سراغم آمد و تهدید کرد که اگر به او پول ندهم خودش را می‌کشد. زمانی هم که مقاومت مرا برای نپرداختن پول دید، با چاقو به گردنش ضربه‌ای زد. به همین دلیل از کسی شکایت ندارم.
در حالی که مادر قربانی چنین ادعایی داشت، اما در تحقیقات مــــــــــــیدانی کارآگاهان جنایی مشخص شد لحظاتی قبل از انتقال مرد جوان به بیمارستان صدای درگیری او با برادرش شنیده شده است و صدای  خواهرش به گوش رسیده که گفته رضا چرا او را با چاقو زدی؟
 
بدین ترتیب بازپرس شعبه ششم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت رضا را صادر کرد و مرد 35 ساله ساعت 4 بعد از ظهرشنبه 16 اردیبهشت درمحله کیانشهر شناسایی و دستگیر شد. متهم دیروز برای تحقیقات در مقابل بازپرس محسن مدیر روستا قرار گرفت و درحالی که منکر قتل بود، گفت:«برادرم 12 سال قبل معتاد شد.
 
او هم دارو مصرف می‌کرد و هم شیشه می‌کشید. برای تهیه پول مواد مخدر یا به زور از مادرم پول می‌گرفت یا دزدی می‌کرد. برادرم از زمانی که بچه بود کار خلاف می‌کرد، آن موقع‌ها که سنش قانونی نبود به کانون رفت و بزرگتر که شد، ندامتگاه و زندان را دید. او کلکسیونی از جرایم مختلف در پرونده‌اش داشت وبخش قابل توجهی از عمرش را در زندان گذرانده بود. به خاطر تهیه پول مواد هم خون مادر و خواهرهایم را در شیشه کرده بود و مدام آنها را اذیت می‌کرد. سه سال و نیم پیش پدرم فوت کرد و من هر روز به خانواده‌ام سر می‌زدم.
 
شب حادثه طبق معمول به دیدن مادرم رفته بودم که دیدم برادرم چاقو به دست گرفته و با تهدید از آنها پول می‌خواهد. خواهرها و مادرم ترسیده بودند و حریف‌اش نمی‌شدند.همان موقع باهم درگیر شدیم و او با چاقو، ضربه‌ای به دست و سرم زد که پس ازآن با هم دست به یقه شدیم که یک دفعه دیدم از برادرم دارد خون می‌آید.به همین خاطر فوراً به اورژانس زنگ زدیم. زمانی که او را به بیمارستان رساندیم دکتر گفت 10 دقیقه دیر رسیدیم. درست است که برادرم آدم بدی بود اما راضی به مرگ‌اش نبودم.ضمن اینکه اصلاً چاقویی به همراه نداشتم که بخواهم با آن برادرم را به قتل برسانم.»
 
به‌دنبال اظهارات مرد، بازپرس جنایی قرار بازداشت موقت او را صادر کرد و تحقیقات برای روشن شدن این موضوع که آیا مرد به قتل رسیده یا دست به خودکشی زده است، همچنان ادامه دارد.
 
ايران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
خب شايد راست مي گه! يعني زماني كه داداشش با چاقو به اون حمله مي كنه! اون در حالي بوده كه خودش رو به خاطر زخم هاش جمع و جور كنه و توي اين فاصله مرد معتاد عصبي خودزني هم كرده! به هر حال كارآگاهان تكنيك هايي دارند كه مي تونن بفهمن جهت ضربه و نوع زخم به خودزني شبيه بوده يا حمله شخص ديگه اي!
امكان اينكه برادرش راست بگه مي تونه وجود داشته باشه!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار