«گشت 2» هفده میلیاردی شد+عكس
کد خبر: ۷۲۴۹۷
تاریخ انتشار: 2017 May 07    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
علی سرتیپی، رییس کانون پخش  کنندگان سینمایی از کاهش 20 درصدی مخاطبان فیلم های روی پرده به دلیل پخش مناظره انتخاباتی کاندیداهای ریاست جمهوری خبر داد. اما با توجه به پخش مناظره انتخاباتی و کاهش فروش فیلم های روی پرده، آخرین ساخته سعید سهیلی در روزهای پنجشنبه و جمعه تنها در سینماهای تهران در مجموع توانست نزدیک به 400 میلیون درآمد کسب کند.
 
«گشت 2» هفده میلیاردی شد

تیک آف

فیلم سینمایی «تیک آف» به کارگردانی احسان عبدی پور و تهیه کنندگی طهورا ابوالقاسمی، با بازی پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، رضا یزدانی، سوگل قلاتیان و... از ششم اردیبهشت ماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. این فیلم سینمایی بعد از گذشت ده روز از آغاز نمایش خود، 525 میلیون تومان فروش کرده است. امیر قطبی در آمد «تیک آف» در روزهای پنجشنبه و جمعه را به ترتیب 70 و 57 میلیون تومان اعلام می کند.

نقطه کور

آخرین ساخته سینمایی مهدی گلستانه، که برای اولین بار در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، همزمان با «تیک آف» در سینماهای کشور اکران شد. در این فیلم محمدرضا فروتن، هانیه توسلی، شقایق فراهانی، محسن کیایی، خاطره اسدی، مریم بوبانی، نیکی مظفری و... به ایفای نقش می پردازند. حبیب اسماعیلی مدیرعامل «رسانه فیلمسازان» درآمد «نقطه کور» در ده روز گذشته را 200 میلیون تومان اعلام می کند. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 30 و 32 میلیون تومان فروش کرده است.

امتحان نهایی

فیلم «امتحان نهایی» ساخته عادل یراقی با بازی شهاب حسینی و لیلا زارع که فیلمنامه آن را مرحوم عباس کیارستمی به نگارش درآورده، بعد از گذشت 16 روز از آغاز نمایش اش، 395 میلیون تومان فروش کرده که سهم سینماهای تهران از این مبلغ 320 میلیون تومان بوده است. سعید خانی مدیر پخش «نسیم صبا» فروش «امتحان نهایی» در روزهای پنجشنبه و جمعه را به ترتیب 25 و 22 میلیون تومان اعلام می کند.

ماجرای نیمروز

بهترین فیلم سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ساخته محمد حسین مهدویان و به تهیه کنندگی سید محمود رضوی، با بازی مهرداد صدیقیان، احمد مهرانفر، هادی حجازی فر، مهدی زمین پرداز، لیندا کیانی، جواد عزتی و مهدی پاکدل از 25 اسفندماه به عنوان یکی از فیلم های اکران نوروز به نمایش درآمد. فیاض هوشیار پارسیان مدیر پخش «سیمای مهر» فروش «ماجرای نیمروز» تا پایان شب گذشته را 4 میلیارد و 200 میلیون تومان اعلام می کند. جدیدترین ساخته مهدویان، در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 75 و 55 میلیون تومان فروش کرده است.

گشت2

آخرین ساخته سینمایی سعید سهیلی که برای اولین بار در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد، در حالی نوروز امسال در سینماهای کشور اکران شد که با فروش بسیار بالای خود توانست به عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران تبدیل شود. احمد مختاری مدیر پخش «هدایت فیلم» درآمد «گشت 2» تا پایان شب گذشته را 17 میلیارد و 190 میلیون تومان اعلام می کند که سهم سینماهای تهران از این مبلغ 9 میلیارد و 890 میلیون تومان بوده است. اما در حالی که بسیاری از فیلم های روی پرده، در روز جمعه به فروش نسبتا پایینی دست یافتند، «گشت 2» در این روز تنها در سینماهای تهران 205 میلیون تومان درآمد کسب کرد. این فیلم همچنین در روز پنجشنبه هم به فروش 190 میلیون تومانی رسید.

آباجان

فیلم سینمایی «آباجان» که در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت، از 25 اسفندماه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد. در فیلم هاتف علیمردانی، فاطمه معتمد آریا، سعید آقاخانى، حمیدرضا آذرنگ، شبنم مقدمى و... به ایفای نقش می پردازند. روژین میرزایی مدیر فروش «فیلمیران» درآمد «آباجان» تا پایان شب گذشته را یک میلیارد و 230 میلیون تومان در تهران و 320 میلیون تومان در شهرستان اعلام کرد. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه به ترتیب 31 و 30 میلیون تومان فروش کرد.

یک روز بخصوص

جدیدترین ساخته همایون اسعدیان، با بازی فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار، مصطفی زمانی، و محسن کیایی پس از نمایش در جشنواره فیلم فجر، نوروز امسال در سینماهای کشور اکران شد. این فیلم سینمایی تا پایان شب گذشته، یک میلیارد و 20 میلیون تومان در تهران و 235 میلیون تومان در سینماهای شهرستان فروش کرده است. « یک روز بخصوص» در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته هم به ترتیب 34 و 36 میلیون تومان درآمد کسب کرد.

سه بیگانه

فیلم کمدی «سه بیگانه» ساخته مهدی مظلومی با بازی امین حیایی، محمدرضا شریفی نیا، مجید صالحی، سحر قریشی، لیلا اوتادی، حمید لولایی و... که نوروز امسال به نمایش درآمد، تا پایان شب گذشته 2 میلیارد و 150 میلیون تومان در سینماهای تهران و شهرستان و فروش کرده است. این فیلم در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته، 20 و 25 میلیون تومان فروش کرد.

خوب، بد، جلف

فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف» پیمان قاسم خانی که این روزها وارد دوازدهمین هفته نمایش خود شده است، با در اختیار داشتن تنها 16 سالن سینمایی در روزهای پنجشنبه و جمعه هفته گذشته به ترتیب 60 و 55 میلیون فروش کرد. این فیلم تا پایان شب گذشته 15 میلیارد و 605 میلیون تومان درآمد کسب کرده که سهم سینماهای تهران از این مبلغ 9 میلیارد و 950 میلیون تومان بوده است. 
آي سينما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار