«خوش بینی ذاتی»، رنگ جدید پنتون
کد خبر: ۷۲۴۲۶
تاریخ انتشار: 2017 May 11    -    ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
رنگی که پنتون برای خوشحالی بیشتر مردم در نظر گرفته، «خوش بینی ذاتی» نام دارد و سایه ای از رنگ آبی است که می تواند به نوعی یادآور آبی آسمان باشد. نگاه کردن به این رنگ باعث می شود تا مردم با تداعی زیبایی در ذهن، تصمیمات مثبت و خوش بینانه تری اتخاذ کنند.

«خوش بینی ذاتی»، رنگ جدید پنتونکمپانی آمریکایی پنتون (Pantone)، که به عنوان تعیین کننده غیر رسمی «رنگ سال» شناخته می شود، در اواخر آذرماه سال گذشته خورشیدی، رنگ سال ۲۰۱۷ را سبز متمایل به زرد معرفی کرد. امسال نیز در همکاری با کمپانی انگلیسی تولیدکننده چای، «توئینینگ اینفیوژنز» به طراحی و تولید رنگی اقدام کرده که حس خوش بینی و مثبت اندیشی به مردم منتقل کرده و میزان شادی و سرور آن ها را افزایش دهد.

1

رنگی که پنتون برای خوشحالی بیشتر مردم در نظر گرفته، «خوش بینی ذاتی» نام دارد و سایه ای از رنگ آبی است که می تواند به نوعی یادآور آبی آسمان باشد.

ایده پنهان در پشت این رنگ این بوده: وقتی مردم به این آبی نگاه می کنند، آسمان آبی، شکوفه های بهاری و آفتاب گرم در ذهنشان تداعی می شود که همگی مصداق های آرامش، زیبایی و خوش بینی در زندگی فردی انسان ها به شمار می روند. نگاه کردن به این رنگ باعث می شود تا مردم با تداعی زیبایی در ذهن، تصمیمات مثبت و خوش بینانه تری اتخاذ کنند.

2

4

روزیاتو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار