بهترین ساعت ها برای استایل کلاسیک
کد خبر: ۷۲۴۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 May 07    -    ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
ساعت ها عامل بسیار مهمی در زیبایی پوشش را دارند ،شما تنها یک بار برای یک ملاقات رسمی این مورد را در نظر بگیرید. به عنوان مثال به ساعت را با مارک های برند و معروف به همراه ژاکت زیبا در شام مهمانی ها ست کنیم.
بهترین ساعت ها برای استایل کلاسیک
ساعت ها عامل بسیار مهمی در زیبایی پوشش را دارند ،شما  تنها یک بار برای یک ملاقات رسمی این مورد را در نظر بگیرید. به عنوان مثال به  ساعت را با مارک های برند و معروف به همراه ژاکت زیبا در شام مهمانی ها ست کنیم. حال در ادامه 8 ساعت که در استایل کلاسیک به شما در بهتر دیده شدن کمک میکند را پیشنهاد می دهیم.

1- کارتیه بالون 

یکی از بهترین ساعت ها برای استفاده در استایل هایی با کت و شلوار مشکی و پیراهن سفید  میباشد. استفاده از رنگ و وزن متناسب آن این ساعت را بسیار خاص نموده است.



2- تقویم سالانه IWC شاف هاوزن 

این روزها، یک ساعت مچی برای ست با کراوات سیاه و سفید لازم نیست سیاه و سفید باشد و یا حتی سفید خالی باشد. به عنوان IWC Portugieser ثابت می کند، شما یک پاپ رنگی را انتخاب کردید که از یک رویکرد تک رنگ خالص استفاده می کنید.



3- آرمانی تبادل با ساعت طلا

ساعتی بسیار لوکس و دارای درخشندگی خیره کننده مه به راختی میتوان به جای یک ساعت طلا از آن در استایل های رسمی خود استفاده نمایید.



4- توماس ، طول جغرافیایی سازمان دیده بان

نشان دادن برخی تجهیزات  اتوماتیکی و ساختار ساعت  باعث  آن قدرت انرژی جنبشی جنبش قابل مشاهده است می تواند اجرا شود تا یک لایحه شایسته یک الیگارش باشد. اما نه توماس ایرانشان است و ساعت طول جغرافیایی ساخت سوئیس نمونه در کسری از قیمت معمول را ارایه می دهد.



5- لانگینز فتح میراث سازمان دیده بان

یک شکاف در بازار برای قطعات مقرون به صرفه وجود دارد که هنوز هم بسته برخی از عضلات مارک وجود دارد. لانگینز یک شکاف است که به سرعت پر کردن با تکه هایی مانند: میراث فتح، تولید خود را در میان بزرگان ثابت می کند. شماره گیری کلاسیک این ساعت به دنبال با همه مشخصات لباس به دنبال می کند. 



6- لینک ،ساعت اصیل ازسازمان دیده بان لندن

ژاکت سیاه و سفید است که تنها گزینه برای رویدادهای رسمی نمی باشد. اگر شما مایل به انتخاب کردن رنگ سفید با مخمل  هستید سعی کنید رنگ بند  ساعت خود را  با این کلاسیک غنی رنگی از لینک های لندن انتخاب کنید. 



7- ساعت گوچی 

ساعت مچی و کلاسیک که مدل های قدیمی بسیاری دارد اما همچنان اینگونه طراحی بسیار مناسب برای سبک های کلاسیک میباشد.



8- ساعت مونت بلانک ، میراث روح اوربیس تیرمو

چه چیزی شما را زمانی که شما از بهره وری و ساخت آلمانی با ظرافت سوئیس ساخته می شود شگفت زده می کند. در جنگ جهانی دوم، مونت بلانک یک خط میراث از نام تجاری می باشد که اجازه می دهد مجموعه ای از جزئیات را با ساخت سویس ببینیم. 

 
مد و پوشاک
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
0
0
قیمتهاش رو هم میزدید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار