این 10 دقیقه را به خود اختصاص دهید تا فراموش نشوید!
کد خبر: ۷۲۲۳۹
تاریخ انتشار: 2017 May 05    -    ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
والدین اغلب وقت خود را صرف مراقبت از شخص دیگری در خانواده می‌کنند و از خود غافل می‌شوند. اگر به خودتان توجه نکنید، در نهایت دچار احساس بدبختی و حقارت و همچنین بی‌میلی خواهید شد و قادر نخواهید بود که حمایت و پشتیبانی کافی و کامل را از فرزندان خود انجام دهید. گاهی اوقات باید بهای مواجهه با نیازهای فرزندان و سایر مطالبات زندگی خود را پرداخت کرد.

چگونه با فراز و نشیب‌های زندگی مواجه شویم؟ اختصاصی «تابناک باتو» ؛ گاهی اوقات باید بهای مواجهه با نیازهای فرزندان و سایر مطالبات زندگی خود را پرداخت کرد. دریابید که چرا وقت گذاشتن برای خود و مدیریت احساسات خود در سختی‌ها، بسیار مهم است. درک مسائلی همچون نکاتی برای حل مناقشات و فرو نشاندن برخی مسائل در روابط خانوادگی حائز اهمیت است.

والدین اغلب وقت خود را صرف مراقبت از شخص دیگری در خانواده می‌کنند و از خود غافل می‌شوند. اگر به خودتان توجه نکنید، در نهایت دچار احساس بدبختی و حقارت و همچنین بی‌میلی خواهید شد و قادر نخواهید بود که حمایت و پشتیبانی کافی و کامل را از فرزندان خود انجام دهید.

چگونه با فراز و نشیب‌های زندگی مواجه شویم؟

این نکته مهم را به خود بقبولانید که شما در حقیقت نیازها و خواسته‌هایی نیز در زندگی خود دارید. به هیچ وجه، خودخواهانه نیست که اگر کمی برای خود وقت بگذارید. انجام این کار، هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. فقط کمی وقت برای خود کنار بگذارید تا به هر کاری که علاقه دارید، بپردازید. حتی اگر شده، 10 دقیقه! این کار بسیار مهم و حائز اهمیت است.

ایجاد تعادل و همانگی بین کار و زندگی ساده و راحت نیست اما نحوه‌ی مدیریت شما نسبتاً می‌تواند در روابط شما با خانواده‌، تغییری ایجاد کند.

چگونه با فراز و نشیب‌های زندگی مواجه شویم؟

تعادل و هماهنگی بین کار و زندگی – کار کردن به نحوی که با تعهدات به خانواده متناسب باشد و اینکه انجام این کار، محدود به زمان 9 صبح تا 5 بعد از ظهر نیست – عزت نفس شما را بالا خواهد برد و اینکه شما دیگر به طور دائم، نگرانی و اضطرابی در مورد غلفت از مسئولیت‌های خود در هر زمینه‌ای نداشته باشید، منجر به احساس تحت کنترل بودن زندگی در شما خواهد شد.

اعضای خانواده شما با حضور بیشتر شما در خانه و خانواده، احساس شادی و خوشحالی بیشتری خواهند داشت و در زمان دوری شما از خانه، همچنان زندگی شما پا برجا و جاری خواهد بود.

Family Lives

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار