دستگیری زنی که یک دختر 7 ساله را خریده بود
کد خبر: ۷۱۸۹۷
تاریخ انتشار: 2017 May 01    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
چند روز قبل زن میانسالی که مدیرمدرسه‌ای بود با پلیس تماس گرفت وگفت: دقایقی قبل زن میانسالی برای ثبت‌نام فرزندش به مدرسه ما آمد. او می‌گوید به تازگی اسباب کشی کرده‌اند و به‌همین خاطر می‌باید دخترش را درمدرسه ما ثبت‌نام کند.
 
اما زمانی که شناسنامه دانش‌آموز را بررسی کردم متوجه دستکاری درآن شدم. ضمن اینکه تصور می‌کنم که شناسنامه جعلی باشد.

به‌دنبال این تماس مأموران پلیس وارد عمل شده و پس از تحقیقات نامحسوس پی بردند شناسنامه‌ای با چنین مشخصات از سوی ثبت احوال صادر نشده است. بدین ترتیب زن جوان بازداشت شد وتحت بازجویی قرارگرفت.

او که چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت گفت: من بچه دار نمی‌شدم و زمانی که دکترها آب پاکی را روی دستم ریختند تصمیم گرفتیم که از پرورشگاه بچه بیاوریم. اما باید مراحل زیادی را طی می‌کردیم و زمان زیادی می‌برد. تا اینکه یکی از همسایه‌ها زمانی که از ماجرای ما با خبر شد، گفت زنی را می‌شناسد که تازه بچه دارشده و به خاطرمشکلات‌اش نمی‌تواند نوزادش را نگه دارد و حاضر است در ازای مبلغی آن را به کسی بدهد. ما هم که بچه دار نمی‌شدیم کودک را به فرزندی قبول کردیم. اما به‌دلیل اینکه گواهی ولادت بچه را نداشتیم، نمی‌توانستیم برایش شناسنامه بگیریم و به همین دلیل شناسنامه جعلی برایش فراهم کردیم.

بدین‌ترتیب بازپرس سهرابی از شعبه نهم دادسرای جنایی تهران دستور شناسایی پدر و مادر اصلی دختر 7 ساله را صادر کرد وبه مأموران دستورداد تا زمان افشای حقیقت دراین باره تحقیق کنند. 
روزنامه ايران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار