بازیگران ایرانی که تازه مادر شدند +تصاویر
کد خبر: ۷۱۸۷۴
تاریخ انتشار: 2017 May 01    -    ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
مادر شدن یکی از لذت بخش ترین تجربه های دنیاست که هر خانمی آرزوی آن را دارد . بازیگران زن کشورمان نیز از این قائله مستثنی نیستند. هنرمندان و چهره های معروف هم مانند مردم عادی علاوه بر مشغله های کاری و بازیگری در زندگی تجربه های شیرینی دارند که در دنیای مجازی با مخاطبانشان به اشتراک میگذارند .

به تازگی با خبر شده ایم که شیلا خداداد هنرمند عزیز کشورمان حس مادر شدن را تجربه کرده است. شیلا خداداد با انتشار عکسی از فرزند تازه متولد شده اش این خبر خوب را با ما به اشتراک گذاشت .
در این مطلب میخواهیم گزارشی از بازیگرانی که به تازگی حس مادر شدن را تجربه کرده اند را ارائه دهیم. پس همراه ما باشید.

شیلا خداداد

شیلا خداداد یکی از بازیگران جوان و خوش چهره ای است که به تازگی برای دومین بار حس مادر شدن را در فروردین 96 تجربه کرده است.

این هنرمند دوست داشتنی کشورمان با فیلم اعتراض، ساخته مسعود کیمیایی به دنیای بازیگری معرفی شد و با سریال تلویزیونی «مسافری از هند» به اوج شهرت رسید.
شیلا خداداد با فرزین سرکارات جراح زیبایی ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دو فرزند است .
 
بازیگران ایرانی که تازه مادر شدند

سامیار سرکارات پسر فرزین سرکارات و شیلا خداداد در 27 آبان ماه 1392 بدنیا آمد و دختر این هنرمند موفق کشورمان در اول فروردین 1396 به دنیا آمد.

شیلا خداداد (زاده 14 آبان 1359 در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است.
روزی شیلا خداداد در یک داروخانه به طور کاملاً اتفاقی توسط مسعود کیمیایی دیده شده و او پیشنهاد اجرای نقش در فیلم در حال ساخت خود «اعتراض» را برای شیلا خداداد مطرح نمود. بدین ترتیب شیلا خداداد وارد عرصه سینما گردیده و در کنار بزرگان این رشته شروع به کار کرد. شیلا خداداد همچنین در رشته موسیقی نیز فعالیت دارد و در چند گروه موسیقی مشغول به کار است. ورزش مورد علاقه وی، فوتبال و والیبال، و تیم مورد علاقه‌اش استقلال است.
بازیگران ایرانی که تازه مادر شدند

یکتا ناصر
یکتا ناصر یکی دیگر از بازیگران عزیز کشورمان است که برای اولین بار حس زیبای مادر شدن را تجربه کرده است. این بازیگر محبوب کشورمان با بازی در فیلم ساقی به دنیای هنر راه پیدا کرد و در با منوچهر هادی کارگردان سینمای کشورمان ازدواج کرد.
بازیگران ایرانی که تازه مادر شدند

حاصل این ازدواج دختری است که در 22 آذر 1395 منوچهر هادی خبر از تولدش را در اینستاگرامش منتشر کرد.

یکتا ناصر (متولد 12 آبان 1357 در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. وی فعالیت در سینما را با بازی در فیلم ساقی شروع کرده است. برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن از سی و مین جشنواره فیلم فجر، برای فیلم «یکی می خواد باهات حرف بزنه»



فقیهه سلطانی

فقیهه سلطانی بازیگری است که اخیرا مادر شده است. این هنرمند همسر جلال امیدیان بازیکن سابق ذوب آهن است. فقیهه سلطانی بازیگری سینما را از سال 1373 با بازی در فیلم روسری آبی ساختهٔ رخشان بنی اعتماد آغاز کرد و با بازی در فیلم کمدی عینک دودی در کنار فاطمه معتمدآریا و ایرج طهماسب درخشید.

بازیگران ایرانی که تازه مادر شدند
 
فقیهه سلطانی متولد 1353 بوده و فارغ التحصیل «رشته ادبیات نمایشی» از دانشگاه آزاد اسلامی است. سلطانی یک دورهٔ بازیگری را در سال 1371 و زیر نظر گلاب آدینه گذرانده است.


آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری موفق تلویزیون است که بعد از جدایی جنجالی از فرزاد حسنی با سجاد عبادی پور در مهر 1394 ازدواج کرد و حاصل این ازدواج دختری به نام گندم است. گندم دختر آزاده نامداری در 5 مهر 1395 به دنیا آمد.

آزاده نامداری (زاده 9 آذر 1363 کرمانشاه) مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و با اجرا در برنامه «تازه‌ها» در سیمای خانواده به شهرت رسید.
 بازیگران ایرانی که تازه مادر شدند

در اردیبهشت 1392، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای و در 6 تیر 1392 به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد 1393 این دو از هم جدا شدند و در تاریخ 20 مرداد 1393 خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت.
وی هم اکنون همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی است.


مهناز افشار


مهناز افشار بازیگر موفقی استت که آخرین بازی او در نهنگ عنبر از نقش آفرینی های فوق العاده دوست داشتنی او بود . این بازیگر مشهور از آن تازه مادرهایی است که اندکی از دوره نوزادی دخترش گذشته است.
دختر مهناز افشار لیانا در چهارم خرداد به دنیا آمد . همسر مهناز افشار یاسین رامین است.
 
بازیگران ایرانی که تازه مادر شدند

مهناز افشار (زادهٔ 21 خرداد 1356 در تهران) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.
مهناز افشار در خرداد 1393 با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد ازدواج کرد و خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران خوانده شد.
سوسن صفاوردی همسرمحمدعلی رامین هم در گفتگو با رسانه‌ها به این ازدواج واکنش نشان داد.


بهنوش بختیاری


بهنوش بختیاری بازیگر طناز و دوست داشتنی کشورمان در برنامه سه ستار احسان علیخانی پرده از راز ناراحت کننده زندگی اش برداشت و گفت :من دیگر مادر نمیشوم و شانس این را ندارم که مادر شدن را تجربه کنم
دل میلیون ها نفر را به درد آورد اما کمتر از یک سال به آرزوی خود رسید.

بهنوش بختیاری صاحب فرزند شد و یک نوزاد را به فرزند خواندگی قبول کرد.
بهنوش بختیاری که روزهای آخر سال 95 از مادر شدنش در نوروز 96 خبر داده بود بالاخره صاحب فرزند شد، به گفته نزدیکان وی ، بهنوش بختیاری این بچه را به سرپرستی قبول کرده است و فرزند وی دختر میباشد .
 بازیگران ایرانی که تازه مادر شدند

بهنوش بختیاری (زادهٔ 29 اردیبهشت 1354 در تهران) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است. وی دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال 1394 نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.
 
بهداشت نيوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار