علت فوت کودک دو ساله در پارک
کد خبر: ۷۱۸۴۰
تاریخ انتشار: 2017 April 30    -    ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک از رسیدگی با قید فوریت به حادثه تلخ پارک ولی عصر(عج)شهربابک خبر داد وافزود: علت اصلی مرگ کیانوش کودک دوساله شهربابکی، عدم وجود حصار مناسب برای جدا کردن حریم وسیله بازی الاکلنگ  از سایر وسایل اسباب بازی پارک بوده است.
 
رمضان آقامحمدی اظهار داشت: در حال انجام تحقیقات تکمیلی هستیم و پس از اعلام نظرات تخصصی کارشناسان رسمی دادگستری،با مقصران حادثه برخورد قاطع قضائی خواهد شد.
این مقام قضائی بیان کرد: پس از وقوع این حادثه دلخراش از محل حادثه بازدید بعمل آمد ودستورات قضائی لازم جهت بررسی این پرونده صادر شده است.

وی در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: کیانوش ریاحی کودک دو ساله شهربابکی به  همراه  والدین خود برای بازی به پارک ولی عصر(عج) این شهرستان می‌رود و متاسفانه پس از مدتی به ناگاه از مادر خود جدا شده و در ظرف چند ثانیه در زیر الاکلنگ فنری که چند کودک دیگر نیز بر روی آن مشغول بازی بودند قرار می‌گیرد و متاسفانه براثر ضربات سنگین به ناحیه سر و کمر، کودک فوت می کند.

دادستان عمونی و انقلاب شهربابک ابراز داشت: با وجود سرعت عمل والدین در رساندن فرزندشان به مرکز درمانی، طفل بر اثر ضربات وارده، در  بیمارستان  فوت می کند.
 
این مقام قضائی هشدار داد: والدین، هنگامی که برای تفریح و بازی، فرزندان خود را به پارکها و محلهای باز می برند، با دقت تمام حرکات فرزند خود را کنترل نمایند و لحظه‌ی از آن ها غافل نشوند، چرا که در این محیط‌ها، درصد بروز حادثه به جهت شلوغی و جنب و جوش بچه ها، بسیار بالاست.  
ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار