بازیگری که لبخندهایش سرایت می کند
کد خبر: ۷۱۶۴۷
تاریخ انتشار: 2017 April 29    -    ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
به بهانه انتخاب رابرتز به عنوان زیباترین زن سال ۲۰۱۷؛
مردم اغلب با شنیدن نام او لبخندهایش را به یاد می آورند. لبخندهای او از نظر اغلب مردم بسیار زیبا است و به مخاطبین سرایت می کند. اما چه داستانی پشت این لبخند های زیبا وجود دارد؟
دانستنی های جالب درباره بازیگری که زیباترین لبخند را دارداختصاصی «تابناک با تو»؛ جولیا رابرتز، درباره او چه می گویند؟ او یک بازیگر باهوش و زیبا است، یک بازیگر معروف که مردم فیلم های او را دوست دارند. او یک فوق ستاره است. مردم اغلب با شنیدن نام او لبخندهایش را به یاد می آورند. لبخندهای او از نظر اغلب مردم بسیار زیبا است و به مخاطبین سرایت می کند.  اما چه داستانی پشت این لبخند وجود دارد؟
 
جولیا رابرتز در سمیرنا؛ جورجیا (smyrna,Geargia ) در۲۸اکتبر ۱۹۶۷ به دنیا آمد. جولیا در این سرزمین گرم و شرجی تربیت شده او لاغر است و ۵۹ اینچ قد دارد با بدنی لاغر مانند نی با ساقهای بلند با موهای مجعد پرپشت. نمی توان گفت که او خیلی زیبا است، اما با چشمان خاکستری و دهان بزرگش به خوبی احساسات را روی صحنه می تواند بیان کند.
 
مادر جولیا بتی لو ( Bett-lou ) یک هنر پیشه و راز دار ( منشی ) کلیسا است و پدرش والتر به عنوان فروشنده جاروبرقی و نویسنده و هنرپیشه کار می کرد. او یک برادر بزرگتر به نام اریک داشت و یک خواهر بزرگتر به نام Lisa. زمانیکه چهار سال داشت والدینش به خاطر مشکلات مالی از یکدیگر جدا شدند. مادرش بتی در سمیرنا به همراه دو دخترش باقی ماند در حالیکه والتر به سمت آتلانتا رفت و برادر بزرگتر را هم با خود برد زمانیکه جولیا ۱۰ سال داشت پدرش فوت کرد.
 
درباره بازیگری که لبخندهایش سرایت می کند
 
باور کردنی نیست، اما او اجدادش از ملیّت های مختلف بوده اند، انگلیسی، آلمانی، سوئدی، ایرلندی و اسکاتلندی 

جولیا آرزو داشت دامپزشک بشود و علاقه ای هم به بازیگری داشت بعد از فارغ التحصیل شدن از دبیرستان در سمیرنا جولیا به خواهرش و برادرش درنیویورک پیوست تا به مدرسه  تئاتر برود. جولیا تلاش بسیار کرد تا تیترهای روزنامه های پر تیتراژ و صید عکاسان جهان شود بوسیله اسنادی که از ریزترین جزئیات زندگیش در اختیار آنان قرار می داد.به زودی نشریات پول زیادی برای عکسهایش پرداخت می کردند.او رکورد جهانی ۱۰میلیون دلار را برای فیلم«Mary Reilly» ثبت کرد.(در سال ۱۹۹۶) (به عنوان دستمزد)
 
درباره بازیگری که لبخندهایش سرایت می کند 
 
جولیا رابرتز با فیلم «زن زیبا» به یک فوق ستاره تبدیل شد، بعد از آن همه درباره او حرف میزدند

در سال ۱۹۹۸ جولیا در نقش یک پیشخدمت پیتزا فروشی در فیلم «Mystic pizza» (پیتزای اسرار آمیز) بازی کرد. و سپس یک بازی مشترک با لیام نیسون در رضایتمندی (satisfaction) داشت. این بازی برای آنها موفقیت آمیز بود یک سال بعد او در «steel magnolis» در برابر نامزدش « دیلان مک درموت » در سال ۱۹۹۰ بازی کرد زمانی که فیلم « زن زیبا » ( pretty women ) روی صحنه آمد او از یک هنرپیشه با استعداد تازه کار به یک سوپر استار تبدیل شد ناگهان همه جولیا را می خواستند نشریات هر روز درباره او می نوشتند سود باجه بلیط ناگهان مانند موشکی به آسمان رفت. همه دنیا از جولیا صحبت می کردند.
 
درباره بازیگری که لبخندهایش سرایت می کند

 نمایی از شهر نیویورک، همه چیز برای جولیا از نیویورک شروع شد
 
چند سال گذشته برای جولیا خیلی پر سود بوده است هم از نظر حرفه ای و هم از نظر مالی در روز کریسمس سال ۱۹۹۸ نامادری ( step mom ) روی صحنه رفت و در تابستان سال ۱۹۹۹ او دو بمب بزرگ خارج از تئاتر داشت: notting hill و Runa که دوباره Richard و جولیا، با هم، همبازی شدند برای اولین بار از زمان زن زیبا.سپس جولیا اولین اسکار خود را برای نقش خود در Erin Brocko Vich فیلمی که بر اساس یک داستان واقعی بود دریافت کرد. در «مکزیکی» همراه با برد پیت بازی کرد، با گذشت این سال ها او همچنان با قدرت ادامه می دهد، تا هر سال بهتر از سال گذشته باشد. راز در چشمانشان، هیولای پول و روز مادر از دیگر فیلم هایی هستند که او در آنها نقش آفرینی کرده است.
 
 درباره بازیگری که لبخندهایش سرایت می کند
 
جولیا رابرتز، از سوی مجله پیپل به عنوان زیباترین زن سال ۲۰۱۷ میلادی انتخاب شد

مجله پیپل هر سال یک زن و یک مرد را به عنوان زیباترین شخص سال انتخاب می کند. امسال جولیا رابرتز بازیگر ۴۹ ساله و محبوب آمریکایی به عنوان زیباترین شخص سال این مجله انتخاب شده است. این پنجمین باری است که جولیا رابرتز در صدر فهرست مجله پیپل قرار می گیرد. نخستین بار در سال ۱۹۹۱ و بعد از اینکه دوبار نامزد جایزه اسکار شده بود به عنوان زیباترین زن سال انتخاب شد.
 
منبع: پارس ناز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار