رضا رویگری: از شایعه سازان به کجا شکایت برم
کد خبر: ۷۱۴۸۹
تاریخ انتشار: 2017 April 26    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون کشور با تایید بهبودی وضعیت جسمی خود گفت: حالم خوب است و به شکر خدا مشکلی ندارم، فقط می‌خواهم بدانم از دست شایعه سازمان مرگ هنرمندان به کجا باید شکایت برد؟
 
رضا رویگری با رد شایعات مطرح شده در فضای مجازی افزود: متاسفانه این برای چندمین بار است که برخی نسخه مرگ من را پیچیده و در فضای مجازی منتشر می‌کنند.

خواننده سرود خاطره انگیز «ایران، ایران» در ادامه ضمن قدردانی از ابراز محبت هموطنان برای جویا شدن از حال وی، اظهار داشت: همسر، خانواده و آشنایان نزدیکم می‌دانند که بنده در قید حیاتم، اما ناراحتی و نگرانی ام برای اذیت شدن مردم با وفا و عزیز ایران اسلامی است که با شنیدن این خبر، مدتی به غم و زحمت می‌افتند.

بازیگر نقش «کیان» در مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» ادامه داد: متاسفانه عده‌ای نمی‌دانم با چه هدف و نیتی هر روز شایعه درگذشت هنرمندی را در فضای مجازی منتشر و دیگران را به دردسر می‌اندازند.

رویگری گفت: از دست شایعه سازان مرگم خسته شده و هرگز آن‌ها را نمی‌بخشم؛ خیلی دوست دارم بدانم برای پیگیری و برخورد با اینگونه افراد باید به کجا شکایت کنم.

این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون وضعیت جسمانی خود را خوب و رو به بهبودی توصیف کرد و افزود: مشکل پاهایم تقریبا رفع شده و اکنون بهتر از گذشته است.

رویگری در خاتمه بار دیگر از ابراز محبت همه هموطنان ایران عزیز تشکر و قدردانی و برای همگان از خداوند سلامتی و طول عمر با عزت را آرزو کرد.
 
ايرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار