دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در کرمانشاه
کد خبر: ۷۱۴۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 26    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری عاملان نزاع و تیراندازی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه در کمتر از سه ساعت خبر داد.

سرهنگ رضا شیرزادی اظهار کرد: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر یک مورد نزاع و تیراندازی در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر کرمانشاه، ماموران انتظامی به سرعت راهی منطقه شده و برای دستگیری عاملان نزاع اقدام کردند.

وی با بیان اینکه عامل اصلی تیراندازی پیش از حضور ماموران از صحنه متواری شده بود، افزود: سه نفر از عاملان این درگیری خانوادگی که دچار جراحت شده بودند، تحت نظر ماموران به بیمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری متهم فراری در دستور کار اکیپی ویژه از ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت و عوامل انتظامی شهرستان توانستند با انجام کارهای اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و در کمتر از سه ساعت او را دستگیر کنند.

شیرزادی با بیان اینکه متهمان به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شده‌اند، اظهارکرد: ماموران انتظامی شهرستان کرمانشاه در کمترین زمان ممکن با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهند کرد.

این مقام انتظامی در رابطه با سلاح‌های مجوز دار گفت: سلاح‌های مجوز دار باید تنها باید در مکان‌ها و موارد ذکر شده در مجوز استفاده شوند، در غیر اینصورت هرگونه استفاده از آن‌ها غیر قانونی محسوب می‌شود و با آن برخورد خواهد شد.  
ايسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
0
مگه ایران تگزاسه آخه هر چند وقت یه بار باید خبر درگیری با سلاح گرم رو بشنویم. اینا رو باید خیلی سخت مجازاتشون کنند. فعلا تنها چیزی که میشه تا حدودی بهش دلگرم بود همین امنیت هست. کاری به حق یا ناحقش ندارم ولی نمیشه که سلاح گرم دست هر بچه ای باشه تا یکم عصبی شد جلو مردم اسلحه بکشه به یکی.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار