جدیدترین خبرها از «سرزمین کهن»
کد خبر: ۷۱۴۴۰
تاریخ انتشار: 2017 April 26    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۰
سریال «سرزمین کهن» که فیلمبرداری آن تا ۲ هفته دیگر به پایان می‌رسد هنوز مشخص نیست که چه زمانی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت.
 
جدیدترین خبرها از «سرزمین کهن» 

کمال تبریزی در گفتگو با ما درباره پایان تولید سریال «سرزمین کهن» که برای شبکه سه ساخته می شود، اظهار کرد: تولید و ضبط این سریال تا دو هفته دیگر پایان می یابد.

وی درباره پخش این سریال عنوان کرد: احتمالا پخش این سریال به پاییز بیفتد ولی باز هم زمان اصلی هنوز مشخص نیست و باید از مسئولان بپرسید.

تبریزی درباره صحنه هایی که این روزها در حال تصویربرداری آن است، تصریح کرد: این روزها ادامه سکانس های مرتبط با انقلاب را در دانشگاه تهران ضبط می کنیم که تا دو هفته آینده نیز ادامه می یابد.

وی در پایان درباره اینکه بعد از اتمام سریال «سرزمین کهن» سراغ سینمایی «مارمولک ۲» می رود یا آثار دیگر اظهار کرد: «مارمولک ۲» و چند کار دیگر فعلا در حد طرح هستند و بعد از «سرزمین کهن» می خواهم کمی استراحت کنم و بعد سراغ این طرح ها می روم.

فاز اول این سریال در دهه ۳۰ است، فاز دوم در دهه ۴۰ و فاز سوم در دهه ۵۰ می گذرد و این تغییر زمان که از فاز یک تا فاز سه حدود ۲۰ سال بود باعث شد بعضی از شخصیت های سریال در فاز سوم تغییر کنند. از جمله این بازیگران می توان به آرش مجیدی، پریوش نظریه، سعید راد و... اشاره کرد.

نویسندگی این مجموعه را علیرضا طالب زاده بر عهده دارد و از جمله بازیگران این مجموعه پر شخصیت می توان به نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، حسن پورشیرازی، فرشته صدر عرفایی، جعفر دهقان، امیر آقایی، شبنم قلی خانی، الهام حمیدی، ثریا قاسمی، علی شادمان، پژمان بازغی، هنگامه قاضیانی، میترا حجار، پرویز پورحسینی، حسین محجوب، بیتا فرهی، هومن سیدی، مهرداد ضیایی، لیلا زارع، آشا محرابی، محسن تنابنده، جواد عزتی، رسول نقوی، شیوا بلوچی، متین حیدرنیا، امین رحیمی، درشن سینک، بهرام کمیجانی، فریبرز گرم رودی و... اشاره کرد. 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار