رئیس‌ جمهور جوان فرانسه با همسر 64 ساله+عكس
کد خبر: ۷۱۴۳۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 26    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
در صورتی که «امانوئل ماکرون» در دور بعدی انتخابات فرانسه در روز ۷ ماه مه به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، همسر او با ۶۴ سال سن یکی از غیرعادی‌ترین بانوهای اول فرانسه خواهد بود.

در انتخابات فرانسه، یک زن غیر از «مارین لوپن»، نامزد راست افراطی حزب «جبهه ملی» نگاه‌ها را به سمت این کشور اروپای باختری جلب کرده است: «بریگیت ماکرون»، همسر «امانوئل ماکرون»، نامزد پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه.
 
رئیس‌ جمهور جوان فرانسه با همسر 64 ساله! 

در صورتی که «ماکرون» در دور بعدی انتخابات فرانسه در روز 7 ماه مه به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود، «بریگیت» یکی از غیرعادی‌ترین بانوهای اول فرانسه خواهد بود، آن هم در کشوری که همسران روسای جمهور قبلی  خالی از حاشیه نبوده‌اند.

«بریگیت ماکرون»، 25 سال مسن‌تر از «امانوئل ماکرون» 39 ساله است که در صورت شکست «مارین لوپن» و ورود به کاخ الیزه جوان‌ترین رئیس جمهور تاریخ فرانسه خواهد بود.
 
رئیس‌ جمهور جوان فرانسه با همسر 64 ساله! 

اما در زندگی این زوج، غیر از اختلاف سنی غیرمعمول موارد عجیب‌تر هم یافت‌می‌شود. «امانوئل» در سال 1992، زمانی که تنها 14 سال داشت با همسر فعلی‌ خود که در آن زمان مربی کلاسهای نمایشنامه‌اش بود آشنا شد و اندکی بعدتر به او ابراز علاقه کرد. «بریگیت» در آن زمان، ازدواج کرده بود و سه فرزند داشت.

بانوی اول احتمالی فرانسه که اکنون 7 نوه دارد سال گذشته در مصاحبه با رسانه‌های فرانسه گفت: «امانوئل وقتی که 17 ساله بود به من گفت هر کاری بکنی، من با تو ازدواج خواهم کرد.»

او می‌گوید که در نهایت متقاعد شده که از همسر پیشینش جدا شود و با امانوئل ازدواج کند. 
تسنيم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
12
حالا مشخص شد امانويل ماكرون چطور توي سن كم مدير بانك روتچايلد شده
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
2
3
حداقل چروكاي صورتشو بوتاكس كنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار