اتفاق های ناشناخته و غافلگیرکننده که افتاده است!
کد خبر: ۷۱۳۸۹
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 27    -    ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
حیرت پایانی ندارد؛
وقتی درباره چیزهایی می شنویم که پدید آمدن آنها منبع مشخصی ندارند و یا نمی توانیم توجیه و دلیل علمی برای برای شکل گیری آنها متصور شویم، کمی احساس ترس و حیرت می کنیم. در این گزارش با چند نمونه از آنها آشنا خواهید شد.
اتفاقات ناشناخته و غافلگیرکنندهاختصاصی«تابناک با تو»؛ وقتی درباره چیزهایی می شنویم که پدید آمدن آنها منبع مشخصی ندارند و یا نمی توانیم توجیه و دلیل علمی برای شکل گیری آنها متصور شویم، کمی احساس ترس و حیرت می کنیم؛ اما آنها اتفاقاتی هستند که رخ داده و بناچار لازم است درباره آنها سخن بگوییم. در این گزارش با چند نمونه از آنها آشنا خواهید شد.
 
 
گوسفندهای جزیره ی وایت
 
چند ماه پیش در جزیره وایت، پلیس شصت رأس گوسفند را در یکی از مراتع سرسبز این جزیره پیدا کرد. هیچ کسی متوجه نشد که سر و کله این گوسفندها ناگهان از کجا پیدا شد، نکته عجیب تر آنکه گوسفندها در روز بعد یکباره غیبشان زد. 
 
اتفاقات ناشناخته و غافلگیرکننده
 
 پیدا شدن مجسمه «پوکمان گو» در پارک مرکزی نیواورلئان
 
 ظاهر شدن مجسمه غول‌پیکر یکی از شخصیت‌های «پوکمان‌گو» در پارک مرکزی نیواورلئان آمریکا تعجب مردم را برانگیخت. این اتفاق زمانی رخ داد که موج بازی «پوکمان گو» تقریبا همه جا را درنوردیده بود. اهالی منطقه می گویند، نمی دانند چه کسی این مجسمه را در این پارک قرار داده است. آنها می‌گویند این مجسمه یکباره و تنها در یک شب ساخته شده است. نکته جالب این بود که مجسمه یک هفته بعد بار دیگر توسط افراد ناشناسی از پارک برداشته شد.
 
چند اتفاق ناشناخته و غافلگیرکننده
 
گلوله های برفی غول پیکر، سیبری
 
بی شک آب و هوای سیبری بسیار سرد است. اما هیچ کسی فکرش را هم نمی کرد که هزاران گلوله ی برفی غول پیکر در یکی از سواحل سیبری ظاهر شوند. در ماه نوامبر ۲۰۱۶ گلوله های برفی بزرگی در این منطقه دیده شدند که تا حدود ۹۰ سانتیمتر عرض داشتند و به طول ۱۸ کیلومتر در خط ساحلی کشیده شده بودند.
 
 اتفاقات ناشناخته و غافلگیرکننده
 
انبوه کرم ها در خطوط زرد جاده، دنیسون، تگزاس
 
پدیده ی عجیبی که ناگهان پس از وقوع سیل در پارک Eisenhower StateState ایالت دنیسون تگزاس رخ داد، به گونه ای که انبوهی از کرم های صورتی در وسط جاده و به شکل عجیبی به چشم می خوردند، آنها در میان خطوط زرد جاده و با فاصله از هم قرار گرفته بودند و تعجب همه را برانگیخته و باعث ترس و وحشت آنها شدند.
 
 اتفاقات ناشناخته و غافلگیرکننده
 
پیانوی بزرگ بر روی رود منهتن 
 
در روز ۱۴ ماه می سال ۲۰۱۴ ، ساکنان نیویورک ادعا کردند که پیانوی بزرگ تولیدی شرکت Mason & Hamlin که در سواحل شرقی رود منهتن تا نیمه در آب فرو رفته است را دیده اند. این پیانو سنگین و گرانقیمت پس از آن به طور ناگهانی روی آب می آید و باعث ترس می شود. کارشناسان می گویند که پس از گذشت چند هفته اجزای پیانو بر اثر جریان آب از هم جدا شده و به همین دلیل  سبک شده و ناگهان روی آب آمده است.
 
اتفاقات ناشناخته و غافلگیرکننده 
 
رستوران مینیاتوری موش ها، سوئد
 
در منطقه کوچکی در مالمو سوئد، افرادی که هویت ناشناسی دارند در قسمت پایین یک مرکز تجاری، رستوران هایی را برای موش ها افتتاح کرده اند. البته این گروه در گوشه و کنار این شهر مغازه های کوچکی برای موش ها ساخته اند. در این مغازه ها و رستوران ها مواد خوراکی محبوب موش ها مثل پنیر، فندق و پسته به چشم می خورد. گروهی که این رستوران ها را می سازند، سعی می کنند هویتشان مخفی بماند. 
 
چند اتفاق ناشناخته و غافلگیرکننده 
 
اتفاقات ناشناخته و غافلگیرکننده
 
 چند اتفاق ناشناخته و غافلگیرکننده
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علي110
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
1
62
ياد افسانه گم شدن مجسمه هاي تهران چندسال پيش ...
زینال بندری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
8
1
به نظر من بیشتر این موارد کار انسان های فضایی و اجنه بوده
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
38
اخبرا یک دکل نفتی چند هزار تنی هم تو یکی از کشورهای خاورمیانه ناپدید شد
پاسخ ها
ناشناس
| |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
خدا نکشتت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
1
4
تنها نکته اسرار آمیزش گوسفندا بودن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
1
2
افسانه نبود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۸
0
22
چند سال پیش هم در پدیده ای نادر در یکی از کشورهای خاورمیانه فردی 2700 میلییون یورو پول نفت فروخت و لی هر کاری می کنند این پوله پیدا نمی شه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۱
0
7
از این عجایب تو ایران زیاده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار