ایده‌ی گردش علمی برای کودکان در سنین مختلف
کد خبر: ۷۱۳۸۰
تاریخ انتشار: 2017 April 26    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
این گردش‌های علمی متناسب با سن، روز به یاد مادندنی و خاطره‌انگیزی را برای دانش آموزان در بیرون از فضای مدرسه به یادگار خواهد گذاشت. پیش دبستانی‌ها اغلب از گردش‌های علمی جا گذاشته می‌شوند. با این حال، بردن این کودکان به گردش علمی به آمادگی آنها برای سال تحصیلی اول ابتدایی کمک می‌کند.

ایده‌ی گردش علمی برای کودکان در سنین مختلف اختصاصی «تابناک‌باتو» ؛ تفریح کردن و ایده‌های گردش علمی آموزنده برای کودکان؟ 

این گردش‌های علمی متناسب با سن، روز به یاد مادندنی و خاطره‌انگیزی را برای دانش آموزان در بیرون از فضای مدرسه به یادگار خواهد گذاشت.

ایده‌ی گردش علمی برای پیش دبستانی‌ها

پیش دبستانی‌ها اغلب از گردش‌های علمی جا گذاشته می‌شوند. با این حال، بردن این کودکان به گردش علمی به آمادگی آنها برای سال تحصیلی اول ابتدایی کمک می‌کند.

این گروه سنی تماماً در حال و هوای تفریح و سوزاندن انرژی به سر می‌برد. اما فرصت‌های فراوانی هم از طریق گردش‌های علمی برای آموزش و یادگیری این پیش دبستانی‌ها در مورد حیوانات، حفط ایمنی و سایر درس‌های مهم زندگی به وجود می‌آید.

ایده‌ی گردش علمی برای کودکان در سنین مختلف

ایده‌ی گردش علمی برای دانش آموزان ابتدایی

به دوران کودکی خود فکر کنید، احتمالاً بیشتر از همه چیز، گردش‌های علمی دوران ابتدایی را به یاد می‌آورید. سفرهای علمی دوران ما برای دانش آموزان امروزی با توجه به تمام منابعی که در اختیار آنهاست، شَل و کور به نظر می‌رسند.

دانش آموزان ابتدایی آماده هستند تا سفرهای علمی خود را با تفریحاتی پر بار کنند که هر چیزی را از نجات زمین و محیط زیست گرفته تا چگونگی ساخت وسایل و اشیاء به آنها یاد می‌دهند. البته، ایده‌های گردش علمی بسیاری وجود دارند که فقط برای آنها اوقات خوشی را با همکلاسی‌هایشان به وجود می‌آورند.

ایده‌ی گردش علمی برای دانش آموزان مقاطع آموزشی میانی (مقطع راهنمایی سابق)

دانش آموزان در این مقطع، آماده هستند تا در گردش‌های علمی آموزنده‌ای شرکت کنند که به آنها چگونگی کارکرد دنیای کسب و کار را نشان می‌دهند، به آنها در مورد طبیعت آموزش می‌دهند و همچنین به آنها یک صبح یا بعد از ظهر مفرحی را هدیه می‌کنند. این تجارب حاصل از گردش علمی همچنین می‌توانند به کلاس‌های درس برده شوند تا حتی فرصت‌های آموزشی بیشتری را داشته باشند.

امروزه، گردش علمی برای این دسته از دانش آموزان، هر چیزی را از سیاحت پشت پرده‌ی طرز عمل یک پارک تفریحی گرفته تا آموزش در مورد صنعت رستوران‌داری شامل می‌شود. به ایده‌های گردش علمی توجه داشته باشید که در عین باز کردن ذهن دانش آموزان برای کارهای قابل اجرا در زندگی پس از دوران مدرسه، آنها را برای ورود به دوران دبیرستان تهییج و تشویق کند.

ایده‌ی گردش علمی برای کودکان در سنین مختلف

ایده‌ی گردش علمی برای دانش آموزان دوران دبیرستان

دانش آموزان دبیرستانی در بدو ورود به دنیای بزرگسالی هستند. گردش‌های علمی در عین حال که می‌توانند معرف فرصت‌های شغلی برای آنها باشند، اوقات فراغتی را به آنها می‌دهند که از مشغله‌های ذهنی روزانه دور شوند.

گردش‌های علمی آنها را دسته جمعی برگزار کنید تا آنها بتوانند به مقدار مساوری هم از وقت آموزشی استفاده کنند و همچنین وقتی برای گذراندان با دوستان خود داشته باشند. دوستانی که آنها را احتمالاً برای مدتی و یا حتی برای همیشه پس از پایان دوره دبیرستان نخواهند دید. فرصت بسیار خوبی است که بچه‌ها در عین آماده شدن برای ورود به دوران بزرگسالی، بچگی کنند و سطح معلومات خود را بالا ببرند.

ایده‌ی گردش علمی مجازی

امروز نمی‌توانید از کلاس خارج شوید؟ دانش آموزان خود را بدون خارج شدن از مدرسه، به یک گردش علمی مجازی ببرید. فقط با چند کلیک می‌توانید دانش آموزان خود را به هر جایی از کاخ ریاست جمهوری گرفته تا دیوار چین ببرید.

شما حتی می‌توانید با گردش‌های علمی خود، کمی خلاقانه‌تر رفتار کنید و آنها را وارد فعالیت‌های روزانه آموزشی در کلاس کنید. کسب اطلاعات در مورد شهر تهران؟ بازدید از یک وب سایت رسمی دولتی و تجربه‌ی یک تور مجازی و آشنایی با کارایی و روند اقدامات دولت؟ مشاهده تصاویر زنده‌ی یک دوربین وب کم از حیات وحش در آفریقا؟ و بسیاری دیگر.

هیچ محدودیتی برای به گردش بردن ذهن دانش آموزان به هر جایی که مایل باشید و آن هم بدون خروج از کلاس، وجود ندارد.

The spruce

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار