واقعیت درباره همسر رئیس جمهور احتمالی فرانسه +عکس
کد خبر: ۷۱۲۹۰
تاریخ انتشار: 2017 April 24    -    ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
مکرون در سن ۱۵ سالگی رابطه عاشقانه با معلم خود برقرار کرد و در سن ۱۸ سالگی آنها رسما یک زوج شدند.
 
 در حالی که امانوئل مکرون تنها 39 سال سن دارد همسرش 24 سال از او بزرگ‌تر است و 63 سال دارد.

مکرون با به دست آوردن 23 درصد از کل آرا در انتخابات ریاست جمهوری فرانسه توانست به همراه  ماری لوپن به مرحله دوم انتخابات راه یابد.
سایر کاندیداها پس از شکست در مرحله نخست حمایت خود را از مکرون اعلام کردند. این موضوع احتمال پیروزی مکرون را تا حد قطعیت بالا می‌برد.
 
مکرون

اطلاعاتی درباره "بریژیت تروینو" همسر امانوئل مکرون در رسانه‌ها منتشر شده است.

 5 واقعیت درباره همسر مکرون:

مکرون در سن 15 سالگی در مدرسه با بریژیت تروینو به عنوان معلم زبان فرانسه (همسر فعلی اش) آشنا شد. وی معلم زبان فرانسه مکرون در مدرسه "لا پروویدانس" در شهر "آمیان" فرانسه بود. تروینو متأهل و صاحب 3 فرزند بود.

مکرون در سن 15 سالگی رابطه عاشقانه با معلم خود برقرار کرد و در سن 18 سالگی آنها رسما یک زوج شدند.
 
مکرون

والدین مکرون در ابتدا او را به پاریس فرستادند تا به این رابطه پایان دهند اما این زوج پس از فارغ‌التحصیلی نیز با هم مانند و سرانجام در سال 2007 به صورت رسمی با هم ازدواج کردند.

کوچک‌ترین فرزند بریژیت از همسر سابقش، 30 سال سن دارد و به عنوان وکیل در کمپین انتخاباتی مکرون فعالیت می‌کند. بزرگ‌ترین فرزند وی نیز که "سپاستین" نام دارد متولد 1975 میلادی است و اکنون 42 سال سن دارد.

جالب توجه اینکه فرزند بزرگ خانم بریژیت 2 سال از مکرون بزرگ‌تر است و "لورانس" فرزند دوم بریژیت با مکرون هم سن است.

خانم بریژیت وسواس ویژه‌ای نسبت به همسر خود دارد به طوری که در همه جلسات و نشست‌ها وی را همراهی می‌کند. زمانی که مکرون وزیر اقتصاد بوده همسرش در جلسه‌هایی که وی شرکت می‌کرد حضور می‌یافت و برنامه ملاقات‌های وی را شخصا می‌چید.

بریژیت کوچک‌ترین فرزند خانواده است و 6 خواهر و برادر بزرگ‌تر از خود دارد. خانواده وی در شمال فرانسه یک کارخانه شکلات دارد و یک خانواده معروف و مرفه به شمار می‌آید.

مکرون و بریژیت تصمیم گرفته‌اند که فرزندی به دنیا نیاورند. مکرون در یک گفتگوی انتخاباتی گفته بود که او و همسرش با هم به این نتیجه رسیده‌اند که فرزندی نداشته باشند.

این زوج هم‌اکنون با 3 فرزند تروینو از ازدواج قبلیش زندگی می‌کنند.

لازم به ذکر است که در صورت پیروزی امانوئل مکرون در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری فرانسه، بریژیت تروینو بانوی اول فرانسه خواهد بود.
 
عصر ايران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار