ظاهر بازیگران سریال تئوری بیگ بنگ قبل و پس از شهرت
کد خبر: ۷۱۲۱۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 26    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
کسانی که به مقوله فیلم و سریال علاقه دارند، بدون شک با مجموعه «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) آشنا هستند. این اثر کمدی از سال ۲۰۰۷ میلادی روی آنتن رفته و تا به حال توانسته طیف گسترده ای از مخاطبان را به سمت خود بکشاند.

ظاهر بازیگران سریال تئوری بیگ بنگ قبل و پس از شهرتبه گزارش «تابناک با تو»؛ کسانی که به مقوله فیلم و سریال علاقه دارند، بدون شک با مجموعه «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) آشنا هستند. این اثر کمدی از سال ۲۰۰۷ میلادی روی آنتن رفته و تا به حال توانسته طیف گسترده ای از مخاطبان را به سمت خود بکشاند.

 در «تئوری بیگ بنگ» بازیگرانی مانند جانی گالکی، حیم پارسونز، کیلی کواکو و سایمون هلبرگ به ایفای نقش می پردازند. علی رغم آنکه آن ها در حال حاضر شهرت زیادی به دست آورده اند، اما ظاهرشان در گذشته نشانی از وضعیت کنونی آن ها نداشته است.

تصاویری که در ادامه خواهید دید، چهره و ظاهر بازیگران مجموعه «تئوری بیگ بنگ» قبل و بعد از شهرت را به شما نشان می دهند. شما با تماشای آن ها به طور حتم تعجب خواهید کرد و شگفت زده می شوید. دعوت می کنیم تصاویر را ببینید و توضیحات را تا پایان دنبال کنید.

600

بر خلاف برخی از ستاره ها، جیم پارسونر (نقش شلدون کوپر) قبل از بازی در تئوری بیگ بنگ و رسیدن به موفقیت کار چندان زیادی انجام نداده بود. نخستین بازی او به مجموعه تلویزیونی «اِد» در سال ۲۰۰۲ میلادی باز می گردد. بازی کوتاه او در فیلم «Garden State» محصول سال ۲۰۰۴ بیشتر از حضور اولش به چشم آمد.

601

قبل از تئوری بیگ بنگ، جانی گالکی (نقش لئونارد هافستادر) در سریال روزان (اوایل دهه ۹۰) نقش نامزد دارلین را ایفا می کرد. نقش مک گریگور در سریال بیلی و بازی در مجموعه «رویا پرداز آمریکایی» در سال ۱۹۹۱ نیز در کارنامه وی دیده می شود.

602

یکی از نخستین بازی های کیلی کواکو (در نقش پِنی) در مجموعه دهه ۹۰ «زندگی اختصاصی من» با حضور کلیر دینز و جرد لِتو بود. او در یکی از قسمت ها نقش آنجلای جوان را ایفا می کرد. وی سال ۱۹۹۶ در مجموعه «الن» به عنوان بازیگر میهمان ایفای نقشی کوتاه را بر عهده داشت. بازی به عنوان دختر بزرگتر در مجموعه «هشت قانون ساده» همراه با جان ریتر و کیتی سیگال برای وی موفقیت زیادی به همراه آورد.

603

بهترین دوران قبل از شهرت در میان بازیگران تئوری بیگ بنگ، به سیمون هلبرگ (نقش هاوارد والوویتز) تعلق دارد. نام هیلاری داف حتما برای شما نیز آشناست. این چهره سرشناس در سال ۲۰۰۴ همراه با «چاد مایکل ماری» در فیلم «داستان سیندرلا» شرکت داشت. سیمون هلبرگ که در آن زمان چهره شناخته شده ای نبود، نقش فردی بد ظاهر را بازی می کرد که قصد داشت با هیلاری داف نامزد کند.

604

کونال نایر نیز قبل از حضور در سریال تئوری بیگ بنگ سابقه چندانی در بازیگری نداشته است. وی در سال ۲۰۰۴ در فیلم «S.C.I.E.N.C.E.» نقش پیک پیتزا فروشی را بازی کرد. ایفای نقش در یکی از قسمت های سریال «NCIS» نیز در کارنامه وی دیده می شود.

605

ماییم بیالیک (نقش امی فرح فاولر) به خاطر بازیِ نقش بلاسام روسو در سریال «بلاسام» اندکی بیشتر شناخته شده بود. وی قبل از آن سابقه بازی در فیلم «ساحل ها» محصول سال ۱۹۸۸ را نیز در کارنامه دارد. بازیِ نقش جنیفر کول در سریال «حقایق زندگی» نیز از سوابق دیگر وی به شمار می رود.

606

ملیسا راوش (نقش برنادت روستوناوسکی-والوویتز) در همان سالی که در تئوری بیگ بنگ دیده شد، در فیلم «من دوستت دارم مرد» نیز حضور داشت. با این حال قبل از این دو مورد کارهای زیادی در سابقه وی دیده نمی شود. وی در مجموعه «کت و کیم» محصول ۲۰۰۸ نیز دیده شد.

ظاهر بازیگران سریال تئوری بیگ بنگ قبل و پس از شهرت

بیشتر افراد کوین سوسمن (نقش استوارت بلوم) را به عنوان صاحب احساساتی فروشگاه کتاب های کمیک می شناسند، اما برخی ها او را به خاطر حضور در مجموعه «بِتی بی ریخت» به یاد دارند. مدتی قبل نیز او در فیلم «تابستان داغ و هیجان انگیز آمریکایی» در نقش استیو ظاهر شد.

منبع: روزیاتو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
2
16
همشون جذابتر شدند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۶
0
4
سیبیلو :)))
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار