درگیری پلیس با اوباش مسلح در تبریز
کد خبر: ۷۱۱۰۷
تاریخ انتشار: 2017 April 23    -    ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی جزئیات بیشتری را از درگیری و تیراندازی پلیس با یکی از اراذل و اوباش مسلح در چهارراه بهشتی تبریز، تشریح کرد. 
 
علی اسمعیل‌پور اظهار کرد: ظهر اول اردیبهشت، یک نفر در چهارراه بهشتی (منصور) تبریز با در‌‌دست‌داشتن قمه و عربده‌کشی، اقدام به سلب آرامش و آسایش شهروندان کرده بود که پس از حضور گشت پلیس، در مقابل پلیس نیز مقاومت کرد و قصد حمله به پلیس را داشت و زمانی که پلیس متوجه مسلح بودن وی شد، با تیراندازی هوایی مأموران و هشدار پلیس، فرد یادشده دستگیر و در تفتیش بدنی اولیه، یک قبضه اسلحه کمری و سلاح سرد نیز از وی کشف شد. 
 
وی افزود: موضوع سرقت از بانک قوامین چهار‌راه منصور صحت ندارد. این را همه می‌دانند که روزهای جمعه همه بانک‌ها تعطیل است؛ اما برخی خبرگزاری‌ها، امنیت استان به مذاقشان خوش نمی‌آید و به نوعی به ناامنی دامن می‌زنند.  معاون اجتماعی ضمن بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در تمام ایام و ساعات شبانه‌روز آماده برخورد با کسانی است که بخواهند آرامش و امنیت مردم را در شهرها برهم بزنند، گفت: فرد دستگیرشده، پس از تشکیل پرونده قضائی، به مقام قضائی تحویل داده شد.
 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار