توضیحات یگان ویژه در خصوص ماجرای هانی+عكس
کد خبر: ۷۰۹۳۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 21    -    ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
ممانعت از حضور هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید تیم پرسپولیس برای شرکت در جشن قهرمانی این تیم، انتقادهای بازیکنان و خانواده وی را به دنبال داشت.
 
 پایگاه خبری پلیس با انتشار گفت و گویی با سرهنگ دهقانی از مسئولان یگان ویژه ورزشگاه آزادی درباره حواشی بازی پرسپولیس - پدیده، اعلام کرد که در این زمینه هماهنگی با مسئولان انتظامی ورزشگاه انجام نشده بود: کریم باقری به من گلایه کرد که چرا این اتفاق افتاده است که به وی توضیح دادم.
 
وی افزود: اصلا کسی به ما نگفته بود که قرار است «هانی نوروزی» از این مسیر به جشن اضافه شود؛ اگر دوستان پرسپولیسی یا حتی همین آقا کریم و محمودخان خوردبین کلامی در این باره با بچه‌های ما هماهنگ می‌کردند، از همان بین دو نیمه ترتیبی داده می‌شد که هانی مثل بچه‌های بازیکنان دیگر پرسپولیس به همراه اعضای تیم روی سکو برود.
 
دهقانی ادامه داد: درباره گرفتن پرچم کرواسی از دروازه‌بان پرسپولیس اصلا بچه‌های ما در نیروی انتظامی هیچ دخالتی نکردند و نزدیک نشدند؛ این ماجرا را خود آقای طاهری درباره‌اش با آن بازیکن صحبت کردند و احتمالا برایش دلایلی داشتند؛ اینکه هیچ برخوردی از سوی همکاران من از نیروی انتظامی نبوده است را با اطمینان کامل می‌گویم.
 
وی درباره گم شدن مدال‌های بازیکنان نیز گفت: شلوغی آن زمان هیچ ارتباطی به همکاران نیروی انتظامی نداشت؛ همکاران من تا پایان مراسم اهدای جام روی سکو اجازه ورود هیچ غریبه‌ای را ندادند. حتی لیدرهای پرسپولیس به شدت شاکی بودند اما از هیچ مسیری غیر از تونل مخصوص بازیکنان، غریبه ای به آن محوطه نیامد اما وقتی شلوغ شد، ما چند نفری را گرفتیم که ببینیم از کجا آمدند، هر کدام را صدا زدیم، از طرف یکی از بازیکنان آمده بود. دیگر در این شلوغی خودخواسته، ما چه کاری از دست مان بر می‌آمد.
 
توضیحات یگان ویژه در خصوص ماجرای هانی 
 
توضیحات یگان ویژه در خصوص ماجرای هانی
 
ورزش سه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Thailand
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
1
24
گاهی از ته سوزن رد می شوید گاهی از دروازه رد نمی شوید.
اکبرثمری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
2
5
آیاشکستن دل یک بچه یتیمی که روزی پدرش اسطوره این کشور بوده درست است ؟؟حالا گیریم هماهنگی هم نشده باشد مگر مقرسازمان ملل است که یک بچه آنهم فرزند برومند یک اسطوره فوتبال کشورمان می آمد وجام را به یاد پدربزرگوارش بالای سرمیبرد آیا قران خداغلط میشد یا قرآن خدا تفسیر به واقع میشد که میفرماید( وامالیتیم فلا تقهر) هیچ بچه یتیمی را ازخوددورنسازید هانی نوروزی فرزند کل ملت قهرمان ایران است ولی جناب حضرات کارتان اشتباه بوده وجای هیچگونه توجیهی را ندارد گرچه که من خودم طرفدارتیم استقلال هستم ولی این حرکت یک حرکت ظالمانه بود حال چگونه میخواهید ازدل کل ملت ایران دربیاوریدنمیدانم(جهت شادی روح پرفتوح هادی نوروزی بخوانید رحمالله من یقراء فاتحه مع الصلوات)روحش شاد>
داداش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۱
0
0
الحق
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار