اختراعات ساده و عجیبی که ما را شگفت زده می کنند
کد خبر: ۷۰۹۰۶
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 21    -    ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
اختراعاتی برخاسته از روزمرگی ها؛
همین نیازهای به ظاهر ساده، حسابی بعضی ها را کلافه می کند و آنها تلاش می کنند تا هر طور شده، راهی برای خروج از آن نیاز پیدا کنند. بی شک اختراع اشیایی که بتوانند چنین امری را میّسر کنند، در مرحله ی اول اولویت برای آنها قرار دارند. در این گزارش، اختراعاتی را خواهید دید که زاییده ی نیازهای عجیب و غریب افرادی بوده اند که نتوانسته اند به سادگی از کنار آنها بگذرند.
بی فایده ترین اختراعات را اینجا ببینیداختصاصی «تابناک با تو»؛ می گویند احتیاج مادر اختراع است، همه ما روزانه با مجموعه ای از نیازها روبرو هستیم، برخی از آنها آنقدر مهم نیستند و رفع این نیازها آنچنان تأثیر شگرفی بر زندگی ما ندارند.
 
در مقابل همین احتیاج های به ظاهر ساده، حسابی بعضی ها را کلافه می کند و آنها تلاش می کنند تا هر طور شده راهی برای خروج از آن نیاز پیدا کنند.
 
اختراعات ساده ای که ما را شگفت زده می کنند 
 
 بی شک اختراع اشیایی که بتوانند چنین امری را میّسر کنند در مرحله ی اول اولویت برای آنها قرار دارند. در این گزارش اختراعاتی را خواهید دید که زاییده ی نیازهای عجیب و غریب افرادی بوده اند که نتوانسته اند به سادگی از کنار آنها بگذرند.
 
لباس زمین پاک کن کودک
 
گرد و غبار و آلودگی کف زمین همیشه یکی از دشمنان سرسخت تمیزی و نظافت خانه بوده است و بعضی از آدم ها فرصت کافی برای تمیز کردن کف خانه ندارند، به همین دلیل به دنبال راه حل گشته و این لباس را اختراع کرده اند تا وقتی یک کودک روی زمین خانه حرکت می کند و سینه خیز راه می رود همزمان با او کف زمین هم تمیز و درخشنده شود.
 
کیسه خواب متحرک 
 
 بیشتر ما صبح زود از خواب بیدار می شویم، ۹۹ درصد از افرادی که سر کار می روند اغلب صبح زود از خواب بر می خیزند، ممکن است برای رسیدن به محل کار از وسایل حمل و نقل عمومی هم استفاده کنند و در بین راه خوابشان بگیرد و آرزوی چند دقیقه خوابیدن در دلشان باشد، در این مواقع چه کار می کنند؟ یک مخترع دست به ابتکار جالبی زده است او می گوید با این کیسه خواب های متحرک می توانید در طول مسیرتان به سر کار کنار خیابان وقتی منتظر اتوبوس هستید و یا هر جای دیگر چُرت کوتاهی بزنید و حتی خواب های خوش هم ببینید، البته او می گوید نگران نباشید به محض آمدن اتوبوس مردم شما را از خواب بیدار خواهند کرد؟
 
 
تهویه هوا در کف کفش
 
این کفش ها چند حفره در کف خود دارند که مانند تهویه کننده هوا عمل می کنند و با مکش و خروج هوا از گرم شدن و عرق کردن پا در گرمای هوا جلوگیری می کنند البته وقتی گرمتان می شود می توانید کفش را از پایتان در آورید و آن را جلوی صورتتان بگیرید تا کمی از گرمای بدنتان کم شود.
 
 
کلاه گیس گربه
 
گربه ها ملوس ترین و دوست داشتنی ترین حیوانات دنیا هستند که با دیدن آنها واقعا حس شادی و شور به انسان دست می دهد. یک مخترع برای گربه ها مثل آدم ها موهایی طراحی کرده است تا چهره ی با مزه آنها جذاب تر و زیباتر شود. 
 
 

 
چتر کفش ها
 
 بعضی از افراد روی تمیزی کفش هایشان حساسیت خاصی دارند و اصلا تمایلی ندارند که گرد و یا لکه ای روی آنها بنشیند. شاید چتر کفش این اختراع عجیب و غریب، برای این دسته از آدم ها بوده است تا در هوای بارانی از آن استفاده کنند.
 
بی فایده ترین اختراعات دنیا را اینجا ببینید 
 
بسته بندی ضد سرقت خوراکی ها
 
در دوران کودکی گاهی بعضی بچه ها بازیگوش بودند و بدون اجازه خوراکی یکدیگر را برمی داشتند، به همین دلیل یک مخترع بسته های نان لکه های شبیه به کپک نان را اختراع کرده تا اگر کسی خواست بدون اجازه آنها را بردارد، با خیال این که کپک زده اند از خیرشان بگذرد.
 
بی فایده ترین اختراعات دنیا را اینجا ببینید 
 
شابلون رژ لب
 
 از نظر مخترعین این وسیله، رعایت نکردن اصول آرایش صحیح ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد و به جای زیباتر شدن، فرد را از حالت طبیعی و عادی خارج کند، در زمان های گذشته چیزی شبیه شابلون را روی صورت می گذاشتند و رژ لب می زدند. به این روش در اصطلاح استنسیل رژ لب می گفتند، این اختراع هم در لیست عجیب ترین و در عین حال بی فایده ترین اختراعات تاریخ قرار گرفته است.
 
 بی فایده ترین اختراعات دنیا را اینجا ببینید
 
 دمپایی های روشن کننده تاریکی
 
گاهی شب ها مجبور می شویم در تاریکی چند متر مسافتی را در خانه طی کنیم، مثل فاصله ی بین رختخواب و کلید برق، و در این مسافت ممکن است به خاطر تاریکی جلوی پایمان را نبینیم و پاهایمان به اثاث خانه اصابت کند، و اگر اتاق نامرتب باشد، این احتمال بیشتر است به همین دلیل مبتکرین به فکر دمپایی هایی افتادند که بتواند جلوی پای افراد و چند متری آنها را روشن کند و از اصابت دردناک انگشتان پای آنها به لبه میز و قفسه کتاب و ...جلوگیری کند.
 
اختراعات ساده ای که ما را شگفت زده می کنند
 
 حفظ حریم شخصی در هنگام نگاه کردن به تلفن همراه
 
 گاهی ممکن است کنجکاوی بیش از اندازه ی اطرافیان در امور شخصی کاسه صبرتان را لبریز کند. تعداد آدم های بیش از اندازه کنجکاو ممکن است در اطراف شما بیش از تصور باشند، به همین دلیل یک مخترع تصمیم گرفت تا راه حل جالب توجهی را برای حفظ حریم شخصی خود در هنگام استفاده از تلفن همراه بیندیشد. این راه حل یک پوشش بود که آن را روی صفحه تلفن همراه می گذارند، این پوشش پارچه ای در قسمت سر به انتها می رسد و کارآیی آن به شکلی است که در تصویر می بینید، از آنجایی که استفاده از این اختراع از پوشیدن یک جوراب تنگ هم سخت تر است و از سوی دیگر شکل عجیبی دارد، در فهرست عجیب ترین اختراعات و شگفت ساز ترین آنها قرار می گیرد.
 
اختراعاتی که ما را شگفت زده می کنند 
 
آب های رژیمی و بدون کالری
 
بعضی از افراد علاقه زیادی به هر آنچیزی دارند که واژه رژیم گرفتن و دایِت را با خود دارد، به گونه ای که غذاهایی را انتخاب می کنند که به شکل قابل توجهی خالی از کالری باشند و خودشان را در یک سیستم غذایی محدود قرار می دهند، این موضوع برای برخی از آنها آنقدر جدی شده که برخی از مبدعین و مبتکرین به فکر تولید آب های بدون کالری برای آنها افتاده اند تا به آنها در راه سختی که در پیش گرفته اند کمک کنند.
 
 اختراعات ساده ای که ما را شگفت زده می کنند
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
3
11
غیر از دو سه تا، بقیه عالی بود. مخصوصا تهویه کفش، لامپ دمپایی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
10
16
این اختراعات به درد لای جرز می خورند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
2
7
عالی بود .مخصوصا اون دمپایی ها برای همه لازمه
علی
|
India
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
4
3
یعنی ما با این میشم 8 میلیارد آدم روی زمین
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
0
5
این آخری اختراع نیست، داره به خیال خودش مردم رو گول میزنه که جنسش رو بخرن. دیده رو همه چیز رژیمی میزنن، اینم گفته رو آب هم رژیمی بزنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
3
4
لباس زمین پاک کن کودک خیلی از روی نفهمی است
اصلا از لحاظ معنوی و متافیزیکی صحیح نیست کودک معصوم را در معرض این امور قرار دهیم اثر وضعی دارد
علی اکبر احمدپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
6
اختراع فقط اختراع "حفظ حریم شخصی در هنگام نگاه کردن به تلفن همراه" خخخخخخخخخخخخخ
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
0
1
کاشکی به جای اختراع ابهای رژیمی یه فکری به حال بطریهای پلاستیکی اب و شیر میکردند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۴
0
2
اون آب رژیمیه نهایت کلاهبرداریه. آخه آب مگه انرژی داره که حالا بخواد رژیمی بشه.؟!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار