دردسرهای عجیب برای نامزد جدید ستاره مشهور فوتبال
کد خبر: ۷۰۸۶۵
تاریخ انتشار: 2017 April 20    -    ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۰
زندگي جورجينا رودريگس، نامزد كريستيانو رونالدو از زمان آشنايي‌‌اش با ستاره پرتغالي كاملاً متحول شده. او اخيراً كارش را ترك كرده و گويا برنامه‌هاي متنوعي براي آينده‌‌اش دارد.

 
اين دختر 22 ساله اسپانيايي كه تا چندي پيش فروشنده مغازه‌اي در پاساژ كورته اينگلس بود، به خاطر مزاحمت‌هاي فراوان پاپاراتزي‌ها و خبرنگاران براي او در هنگام كار، شغلش را ترك كرد. هفته گذشته بود كه جورجينا و مديرانش اعلام كردند كه قرارداد كاري او فسخ شده است.


همكاران سابق جورجينا مي‌گويند شرايط براي كار كردن او در اين فروشگاه مناسب نبود و پاپاراتزي‌ها دائماً مزاحم او مي‌شدند و از او عكس مي‌گرفتند و افراد زيادي روزانه از جورجينا مي‌خواستند كه با آنها سلفي بگيرد يا از او امضا مي‌گرفتند و خبرنگاران هم به عنوان خريدار وارد فروشگاه شده و سپس در مورد او گزارش‌هايي مي‌نوشتند و كارمندان تبليغات برندهاي مختلف به او پيشنهادات كاري مي‌دادند. اين مزاحمت‌ها سبب شد كه قرارداد كاري جورجينا با توافقي دو طرفه فسخ شود. اين در حالي بود كه او مدتي پيش به خاطر مسائل مشابهي از كارش در فروشگاه گوچي بيرون آمده بود و حالا شغل جديدش را نيز از دست داد.


سؤال از زندگي شخصي، ممنوع!

 
جورجينا حالا و بعد از فسخ قرارداد كاري‌‌اش، در حال مذاكره با كمپاني‌هاي تبليغاتي و مدلينگ است تا وارد دنياي مد شود. او همچنين پيشنهادي تبليغاتي دريافت كرده تا مدل لباس عروس يك برند معروف اسپانيايي شود. البته او هنوز به هيچ يك از اين پيشنهادات پاسخ مثبت نداده و در حال مذاكره است و شرط او براي آغاز همكاري اين است كه كسي درخواستي براي مصاحبه به او ندهد و صحبتي از زندگي شخصي‌‌اش به ميان نيايد.
 

اين در حالي است كه جورجينا مدتي است كه به خانه كريس اسباب‌كشي كرده و در كنار ستاره پرتغالي در خانه مجلل او در منطقه لافينكاي مادريد زندگي مي‌كند. تا قبل از اين، جورجينا با يك همخانه در خانه‌اي در مركز مادريد زندگي مي‌كرد.

 
از سوي ديگر اعضاي خانواده كريس هم ارتباط خوبي با جورجينا دارند و او به خوبي در خانواده ستاره پرتغالي جا افتاده و رابطه دوستانه‌اي با مادر و خواهران كريس و فرزندش برقرار كرده. شرايط او در خانواده كريس دقيقاً برعكس ايرينا شايك، نامزد سابق كريس است كه ارتباطش با خانواده رونالدو چندان دوستانه و صميمانه نبود.
 

زندگي سخت جورجينا در دوران كودكي

 
اين دختر جوان، در روزهاي كودكي زندگي سخت و پر فراز و نشيبي داشته. طبق گزارش منتشره در LOC خانواده جورجينا، خانواده‌اي از هم گسيخته بود. همسايه‌هاي خانواده گفته‌اند او در دوران كودكي و نوجواني زندگي راحتي نداشته. خورخه، پدر جورجينا در سال 1984 از آرژانتين به اسپانيا نقل مكان كرده و يك فصل در تيم خاكا، به سرمربيگري تيمي در ليگ محلي پرداخته. او در دوران جواني در تيم‌هاي پايه‌اي باشگاه راسينگ آوياندا در اوئسكا بازي مي‌كرد.

 

پس از مدتي، پدر جورجينا، با مادرش، آنا ماريا ارناندس ازدواج كرد و حاصل اين ازدواج، جورجينا و خواهر بزرگترش ايوانا ماريا هستند. به گفته همسايه‌هاي اين خانواده، پدر خانواده براي مدتي ناپديد شده بود و اين داستان حرف‌هاي زيادي در مورد خانواده‌شان بر سر زبان‌ها انداخته بود.

 
خواهر جورجينا در پالاموس اسپانيا‌ ‌زاده شد و خود جورجينا در سال 1994 در آرژانتين به دنيا آمد. دوازده سال بعد پدر خانواده به عنوان دستيار مربيگري تيم منطقه خاكا برگزيده شد و بعد از آن در يك همبرگر فروشي به نام لا اسكينا مشغول به كار شد. البته در ابتدا مسئولان اين رستوران مادر جورجينا را براي كار استخدام كرده بودند ولي پدرش به جاي مادرش در اين رستوران كار كرد. اين رستوران كمي بعد تعطيل شد تا خانواده رودريگس دوباره به دردسر بيفتند. از سوي ديگر مادر جورجينا هم در طول سال‌هاي 2007 تا 2010 به خاطر بدهي‌هاي فراواني كه داشت، به مشكلات قضايي زيادي برخورده بود.


مرجع : خبر ورزشی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار