خانه‌ای رویایی در دل آبشار+عكس
کد خبر: ۷۰۸۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 20    -    ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
خانه آبشار اثر معمار معروف آمریکایی فرانک لوید رایت، در منطقه پنسیلوانیا در شرق آمریکا می‌باشد. خانهٔ آبشار یا فالینگ‌واتر (به انگلیسی: Fallingwater) که به آن «اقامتگاه کافمن» نیز گفته می‌شود، خانه‌ای است که معمار معروف آمریکایی، فرانک لوید رایت، در سال ۱۹۳۵ در پنسیلوانیای آمریکا طراحی کرده‌است و جز یکی از برترین آثار معماری قرن بیستم به شمار می‌رود.

این خانه در نزدیکی شهر پیتسبورگ و به سبک «معماری اُرگانیک» ساخته شده است.

محاسبات فنی این بنا را ویلیام وسلی پیترز انجام داد.
 
خانه آبشاری یا درخت کاج همان خانه‌ای است که توسط معمار سرشناس فرانک لیود رایت در سال ۱۹۳۵ در یکی از روستاهای جنوب غربی پنسیلوانیا (۴۳ مایلی (یا ۶۹ کیلومتری) جنوبی‌ترین منطقه پیترز برگ طراحی شد. بخشی از این خانه با عنوان زیباترین طرح روی قسمتی از آبشار رود بیرران در بخش میل ران از شهرستان استی وارت، استان فیات پنسیلوانیا در، های نیز لورل از ناحیه هیلدز کوهستانی آلیجنی در زمان کمی پس از ارائه طرح مذکور توسط رایت ساخته شد که در بین لیست اسامی زندگی بخش اسمیت سونیان که از ۲۸ مکان تشکیل شده تحت عنوان «۲۸ جای دیدنی قبل از مرگ» قرارگرفته و ارائه این طرح در سال ۱۹۶۶ میلادی خود یک رویداد مشهور و تاریخی ملی می‌باشد.

خانه آبشار
 
خانه آبشار 
خانه آبشار 
ویکی پدیا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۲
0
0
اگر ایران بود به بهانه حفظ حریم رودخانه ، محیط زیست تا حالا هزار بار خرابش کرده بودن و زباله های همون دهات جاش خالی می کردن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار