امیر آتشانی: 20 روز است در بیمارستان بستری‌ام
کد خبر: ۷۰۷۶۴
تاریخ انتشار: 2017 April 19    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
امیر آتشانی بازیگر تئاتر و تلویزیون با اشاره به اینکه ۲۰ روز است در بیمارستان بستری است اظهار کرد که پزشکان معالج معتقدند باید مورد جراحی باز قلب قرار گیرد.
 
امیر آتشانی: 20 روز است در بیمارستان بستری‌ام

امیر آتشانی که از روزهای پایانی سال ۹۵ به دلیل مشکل ریوی به بیمارستان منتقل و بستری شد درباره وضعیت اخیر جسمانی خود به ما گفت: در حال حاضر ۲۰ روزی است که در بیمارستان شریعتی بستری هستم و پزشکان معالج می‌گویند که وضعیت جسمانی نسبت به گذشته بهتر است.

وی اظهار کرد: طبق نظر پزشکان وضعیت لخته خون در ریه ام بهتر شده ولی می گویند که باید مورد جراحی باز قلب قرار بگیرم که تلاش می کنم این اتفاق برایم نیفتد.

این بازیگر تئاتر و تلویزیون با ابراز نگرانی از اینکه مورد جراحی باز قلب قرار گیرد، یادآور شد: اگر هنرمند جراحی باز قلب داشته باشد دیگر به راحتی نمی تواند کار کند و همین موضوع باعث کم کاری او می شود. امیدوارم که مورد جراحی باز قلب قرار نگیرم.

آتشانی درباره تأمین هزینه های درمانی خود توضیح داد: بخشی از هزینه ها از طریق بیمه تأمین شده و بخشی نیز نمی دانم چگونه تأمین می شود. اگر وضعیت مالی ام پاسخگو بود در بیمارستان خصوصی روند درمانی ام را طی می کردم ولی هزینه بیمارستان های خصوصی بالا است.

وی درباره حضور و حمایت مدیران و مسئولان وزارت ارشاد در دوران بیماری و بستری بودن در بیمارستان، گفت: هنوز مدیران به عیادتم نیامده اند اما گویا امروز قرار است تعدادی از مدیران به بیمارستان بیایند. 
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار