«پدیده» ساقدوش جشن پرسپولیس
کد خبر: ۷۰۷۲۹
تاریخ انتشار: 2017 April 19    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰
دیدار پرسپولیس و پدیده آغازگر هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال است؛ زمانی برای جشن قهرمانی سرخپوشان. در آغاز هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال و در حالی که ۱۴ تیم لیگ برتری پنجشنبه به صورت همزمان با هم دیدار می‌کنند، پرسپولیس و پدیده یک روز زودتر به مصاف هم می‌روند و بعد از بازی هم جشن قهرمانی سرخپوشان در لیگ برتر برگزار می‌شود. قهرمانان لیگ شانزدهم در حالی به مصاف حریف مشهدی می‌روند که عملا انگیزه‌ای برای پیروزی ندارند جز اینکه بخواهند برابر دیدگان هواداران‌شان با پیروزی، جام را بالای سر ببرند.
 
ورزشگاه آزادی برای دیدار پرسپولیس و پدیده یکی از روزهای پرسروصدا و شلوغش را تجربه خواهد کرد و صدای فریاد هزاران پرسپولیسی فضای «آزادی» را پر خواهد کرد.
 
شاگردان برانکو اکنون ۶۲ امتیاز دارند و اگر هر سه بازی آخرشان در لیگ را هم ببازند، خللی در قهرمانی‌شان پدید نمی‌آید و پدیده هم از این بابت امیدوار است امروز با هر 3 امتیاز بازی، تهران را ترک کند. شاگردان مهاجری هم با ۳۴ امتیاز در رده نهم جام گرفته‌اند و با کسب پیروزی در این بازی می‌توانند به رده ششم صعود کنند و بالاتر از نفت تهران قرار بگیرند.
 
هرچند در آن صورت هم جایگاه ششمی موقتی است و با انجام دیدارهای پنجشنبه باز هم همه چیز ممکن است تغییر کند. دیدار پرسپولیس و پدیده ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز و بعد از بازی هم مراسم ویژه اهدای جام و مدال‌های بازیکنان قهرمان لیگ برابر چشم هزاران هوادار پرسپولیسی برگزار می‌شود.

ضدحال به رضاییان

بال راست سرخپوشان اجازه ندارد در مراسم جشن قهرمانی این تیم حضور داشته باشد. پرسپولیس 3 هفته مانده به پایان فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر قهرمانی خود را نهایی کرد. سرخپوشان خود را آماده جشن باشکوه قهرمانی می‌کنند. قرار است بعد از دیدار برابر پدیده، پرسپولیس جشن قهرمانی بگیرد و هانی نوروزی جام را بالای سر ببرد.
 
نکته بسیار جالبی که در مراسم قهرمانی سرخپوشان وجود دارد غیبت رامین رضاییان است. این بازیکن قرار بود در جشن قهرمانی شرکت کند و او هم جام را بالای سر ببرد اما پندار خمارلو تاکید کرد سازمان لیگ اجازه حضور به رضاییان را نمی‌دهد. بسیاری از هواداران پرسپولیس دوست داشتند رضاییان هم در این مراسم حضور داشته باشد، چرا که او سهم بسزایی در قهرمانی پرسپولیس داشت. رضاییان به خاطر درگیری در اردوی پرسپولیس از تیم کنار گذاشته شد و در نهایت مجبور به جدایی از پرسپولیس شد.

برانکو: بازی خاصی با پدیده داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چهارشنبه(امروز) بازی خاصی با پدیده داریم، چون در این مسابقه قرار است جام بگیریم. برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از بازی با پدیده مشهد که 45 دقیقه! به طول انجامید، گفت: بازی با پدیده خاص است، ما به عنوان قهرمان بازی می‌کنیم. در این مسابقه قرار است جام بگیریم و شاید در این فضا نتوانیم خوب بازی کنیم و این خطر وجود دارد اما بازیکنان ما خوب بازی خواهند کرد.
 
وی افزود: پدیده در یک ماه اخیر نتایج خوبی گرفته و تیم باثبات و خوبی بوده است. ما بعد از این مسابقه بلافاصله راهی عمان خواهیم شد تا با الهلال بازی کنیم. دوست داریم جشن قهرمانی را با هواداران برگزار کنیم و انتظار داریم ورزشگاه پر شود و به این شکل از هواداران‌مان نیز قدردانی کنیم. آنها یار دوازدهم ما بودند.
 
در این بازی هم همه بازیکنان ما سالم هستند فقط محسن مسلمان محروم است و فرشاد احمدزاده هم در رقابت 11 نفره با سایر بازیکنان حضور دارد. وی درباره شوخی‌های برخی بازیکنان پرسپولیس در برنامه دوشنبه‌شب گذشته 90 گفت: همیشه مرزی در شوخی باید وجود داشته باشد، هر کسی به روش خودش این را نگاه می‌کند.

آنچه مهم است اینکه بچه‌ها قصد و غرض بدی نداشتند اما قطعا در این‌باره با آنها صحبت خواهیم کرد. سرمربی پرسپولیس درباره اینکه فصل بعد چه تغییراتی در بازیکنان پرسپولیس داده خواهد شد، اظهار داشت: درباره بازیکنان و آنالیز آنها بعد از بازی با الهلال کارمان را شروع می‌کنیم. در بعضی پست‌ها نیاز به بازیکن داریم، البته جذب بازیکن بستگی به امکانات و شرایط باشگاه دارد اما بعد از بازی با الهلال به این مساله به طور جدی فکر می‌کنیم. 
 
برانکو درباره حمایت برخی پیشکسوتان از جمله علی کریمی از پرسپولیس و اینکه آیا او به جشن قهرمانی دعوت شده یا نه، گفت: من هم از علی کریمی تشکر می‌کنم که واقعا و همیشه حامی ما بود و به بازیکنان دلگرمی می‌داد. از او و پیشکسوتانی مانند میناوند، بزیک که همیشه در کنار ما حضور داشته‌اند تشکر می‌کنم. دعوت از آنها می‌تواند یکی از زیباترین صحنه‌های پرسپولیس در این فصل باشد. هر کسی عضو خانواده پرسپولیس باشد می‌تواند در این جشن حضور داشته باشد.

 برانکو در پاسخ به اینکه آیا برخی بازیکنان پرسپولیس برای بازی با الهلال ممنوع‌الخروج هستند؟ گفت: سروش رفیعی و سیدجلال محرومند اما من مربی هستم و پلیس نیستم که اطلاعاتی درباره ممنوع‌الخروجی داشته باشم، البته پدرم پلیس بوده! برانکو درباره اینکه جعفر کاشانی، عضو هیات‌مدیره پرسپولیس گفته وقتی تیمی قهرمان شد، باید تغییراتی ایجاد کند، اظهار داشت: اگر درست متوجه شده باشم، منظور کاشانی این است که مربی را عوض کنید، هر کسی حق اظهارنظر دارد، شاید کاشانی از این مربی راضی نیست.
 
وطن امروز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار