پرتاب قایق توسط نهنگ قاتل برای شکار شیر دریایی
کد خبر: ۷۰۶۶۱
تاریخ انتشار: 2017 April 19    -    ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵
پس از تماشای نهنگ‌های قاتل به مدت 30 دقیقه، وقتی که یک شیر دریایی به زیر یکی از قایق‌ها می‌رود تا در آنجا پناه بگیرد، همه چیز به یکباره تغییر می‌کند. نهنگ‌های قاتل به سمت قایق‌ها حمله‌ور می‌شوند و در حین تلاش برای شکار شیر دریایی، آنها را مثل اسباب بازی‌های دروی وان حمام به این طرف و آن طرف پرت می‌کنند.

پرتاب قایق توسط نهنگ قاتل برای شکار شیر دریاییاختصاصی «تابناک‌باتو»؛ سرنشینان دو قایق کوچک تفریحی ناگهان خود را در بین یک گله نهنگ قاتل پیدا کردند که قصد شکار یک شیر دریایی را در سواحل بویر آیلند (Bowyer Island) بریتیش کلمبیای کانادا داشتند.

به گفته‌ی وایرال هوگ، مردی که در حال فیلمبرداری این حادثه است، متوجه می‌شود که چند نهنگ در حال تماشای قایق‌ها هستند و تصمیم می‌گیرند که اطراف قایق‌ها را بررسی کنند.

پس از تماشای نهنگ‌های قاتل به مدت 30 دقیقه، وقتی که یک شیر دریایی به زیر یکی از قایق‌ها می‌رود تا در آنجا پناه بگیرد، همه چیز به یکباره تغییر می‌کند.

نهنگ‌های قاتل به سمت قایق‌ها حمله‌ور می‌شوند و در حین تلاش برای شکار شیر دریایی، آنها را مثل اسباب بازی‌های دروی وان حمام به این طرف و آن طرف پرت می‌کنند.

قایقران‌ها که احتمال می‌دهند با روشن کردن پروانه موتور قایق‌ها برای دور شدن از مهلکه، حیوانات آسیب ببینند، تصمیم می‌گیرند که در همان مکان توقف کنند تا اینکه یکی از افراد راهنما پیشنهاد می کند تا آنها به سمت جزیره بروند تا شیر دریایی هم بتواند جان خود را نجات دهد.

خوشبختانه، این تاکتیک برای شیر دریایی مثمر ثمر واقع می‌شود. یکی از قایقران‌ها به وایرال هوگ گفت: هر چند که شیر دریایی جراحاتی برداشت اما در نهایت جان سالم به در برد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار