شهرهای رمانتیک آسیا برای یک سفر عاشقانه
کد خبر: ۷۰۵۴۵
تاریخ انتشار: 2017 April 17    -    ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
آسیا، با عاشقانه‌ها و مناظر رماتیک فراوان بهترین انتخاب‌ها را در میان مقاصد سفر زوج‌های عاشق به خود اختصاص داده است. از شکوفه‌های زیبای گیلاس در کیوتو، اوزاکا و هوکایدو تا سفر به مانیل که به مروارید شرق شهرت یافته، تجربه‌های فراموش نشدنی می‌تواند برای عشاق رقم بخورد. برای سفر به عاشقانه‌های آسیا با ما به نقل از کجارو همراه باشید.
 
شهرهای رمانتیک آسیا، سفر به عاشقانه‌های شرقی
 
 
کیوتو، ژاپن

کیوتو که زمانی پایتخت امپراتوری کهن ژاپن بوده، ترکیبی جذاب از تاریخ و زیبایی طبیعت است. کیوتو پس‌زمینه‌ای رمانتیک بی‌نظیری برای عاشقان دارد. در فصل بهار، کیوتو با معابد باستانی، مقبره‌ها، و قلعه‌هایی احاطه شده توسط شکوفه‌های گیلاس، فضایی رمانتیک‌تر نیز دارد. آب وهوای این شهر بسیار مطبوع و دلپذیر است. قدم زدن در مسیرهای پوشیده شده از شکوفه‌های صورتی درختان گیلاس، می‌تواند تجربه عاشقانه متفاوتی را برایتان رقم بزند. اگر به دنبال تصاویر رمانتیک با شکوفه‌های گیلاس هستید، کیوتو می‌تواند مقصد مناسبی برایتان باشد.

یکی از مکان‌های زیبای این شهر برای بازدید، معبد شوجیجی است. درختان گیلاس این معبد برای اولین بار قرن‌ها پیش توسط یک کشیش کاشته شدند. مطمئنا از دیدن زیبایی‌های این درختان شگفت‌زده خواهید شد. معبد کونکای کومیوجی نیز یکی از زیباترین مناظر ساکورا را در خود دارد. این معبد هزار ساله در فصل بهار با شکوفه‌های گیلاس پوشیده می‌شود. این معبد در میان شکوفه‌های گیلاس پنهان شده و زیبایی عجیبی را بوجود می‌آورد. اما زیبایی‌های شهر کیتو تن‌ها با معبدهای پوشیده از شکوفه‌های گیلاس این شهر تمام نمی‌شوند. این شهر به خاطر تنوع شکوفه‌های گیلاس خود نیز معروف است. بعضی از درختان گیلاس این منطقه نیز در اواخر فصل شکوفه می‌دهند. بهترین زمان برای دیدن شکوفه‌های گیلاس ژاپن در شهر کیوتو، ۲۹ مارس تا ۱۲ آوریل است.

مانیل، فیلیپین

مانیل به مروارید شرق شهرت یافته است و شاید هیچ نامی مانند مروارید شرق نتواند زیبایی‌های این شهر را به خوبی توصیف کند. مانیل فیلیپین، شهری باشکوه و با جذابیت‌های خاص عاشقانه است. معشوقه خود را به مجتمع پلازا سان لوئیس (Plaza San Luis Complex)، کلیسای سن آگوستین (San Agustin Church) و سایر عاشقانه‌های شهر برده و لحظاتی فراموش نشدنی داشته باشید. اگر مشتاق تماشای غروب خورشید هستید، به خلیج مانیل رفته و منظره‌ای کاملا رمانتیک را در دورنمای رستوران‌های خلیج شاهد باشید.

اوزاکا، ژاپن

اوراکا نیز شهری مملو از شکوفه‌های گیلاس ژاپن و یکی از مقاصد زیبا برای سفرهای عاشقانه است. بیشتر گردشگران معمولا قلعه اوزاکا را به عنوان اولین مقصد خود در این شهر انتخاب می‌کنند. حدود چهارهزار درخت گیلاس در این مکان وجو دارد. شکوفه‌های این درختان در فصل بهار، شکوه خاصی به شهر اوساکا می‌بخشند. شکوه این درختان به اندازه‌ای است که احتمالا با غرق شدن در زیبایی‌های عاشقانه آن، فرصت نکنید به نقاط دیگر ژاپن بروید.

ژاپن باغ‌های زیادی دارد که شبیه به باغ‌های افسانه‌ای هستند. پارک تسورامی ریوکوچی یکی از این باغ‌ها است. این باغ در سفر به اوزاکا بایستی در فهرست مقصدهایتان باشد. صد‌ها درخت گیلاس در این پارک، که همگی پوشیده از شکوفه‌های صورتی و سفید هستند، زیبایی بهشت را برایتان تداعی می‌کنند. مقصد بعدی عاشقانه و رمانتیک در شهر اوزاکا می‌تواند پارک کما ساکورانومیا (Kema Sakuranomiya Park) باشد. این پارک میزبان حدود پنج هزار درخت گیلاس هست. پیاده‌روی زیر شکوفه‌های این درختان خاطره‌ای فراموش نشدنی برایتان رقم می‌زند. اگر به دنبال منظره‌های عاشقانه بیشتری از شکوفه‌ها در شهر اوزاکا هستید، بهترین زمان برای دیدن شکوفه‌های گیلاس ژاپن در این شهر، ۳۰ مارس تا ۱۳ آوریل است.

سئول، کره جنوبی

سئول کلان شهری بین المللی با عطر و بوی متمایز آسیایی، جاذبه‌های عاشقانه منحصر به فردی نیز دارد. از جاده‌های روستایی جالب و زیبا تا زندگی شهری پر جنب‌وجوش را در سئول جستجو کنید. به روستای سئوچون رفته و عکس‌های عاشقانه و به یادماندنی از خود به یادگار بگذارید. به برج ان سئول (N Seoul Tower) رفته و به نشانه عشق همیشگی خود قفلی را به بالای برج متصل کنید. پس از آن شام عاشقانه را در رستوران بالای برج میل نمایید. خریدهای رمانتیک خود را در مراکز خرید زیبای این شهر انجام دهید. احساس می‌کنید، سفرتان هنوز چیزی کم دارد؟ سفر خود را با رفتن به پارک ناکسان (Naksan Park) کامل کنید. سئول بی تردید یکی از عاشقانه‌ترین مقاصد رمانتیک آسیا است.

هوکایدو (HOKKAIDO)، ژاپن

سفر عاشقانه به کیوتو و اوزاکا در اوایل بهار را به خاطر دارید؟ اگر برنامه کاریتان اجازه سفر در اوایل بهار را نمی‌دهد، نگران نباشید. هوکایدو مقصد رماتیک دیگر این کشور است. در ژاپن هرچه که به شمال این کشور بروید، درختان گیلاس نیز دیرتر شکوفه می‌دهند. این درختان در شهر هوکایدو تقریبا در اوایل تابستان شکوفه می‌دهند. در این شهر می‌توانید معشوقه‌تان را به پارک ماتسومائه برده و از انواع درختان گیلاس و شکوفه‌هایشان لذت ببرید. هوکایدو علاوه بر درختان گیلاس متنوع، بناهایی با معماری‌های عجیب و خارق‌العاده نیز دارد و گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. اگر رفتن به پارک ماتسومائه و دیدن انواع درختان گیلاس با شکوفه‌های صورتی و سفید برایتان کافی نیست، می‌توانید به (پارک مارویاما) نیز سفر کنید. با شروع ماه می، درختان این پارک نیز شروع به شکوفه دادن می‌کنند. این پارک در ژاپن به عنوان یکی از مناظر زیبای شکوفه‌های گیلاس، شهرت فراوانی دارد. بهترین زمان برای سفر عاشقانه به هوکایدو و دیدن شکوفه‌های گیلاس ژاپن در شهر هوکایدو، ۲۷ آوریل تا ۸ می‌است.

تایپه، تایوان

تایپه، پایتخت کشور تایوان بهشتی برای عاشقان به حساب می‌آید. چشمه‌های آبگرم بیتو (Beitou) و یا وولای (Wulai)، پارک ملی زیبای یانگمینگشان (Yangmingshan) و مناظر بی‌بدیل ساحلی تایوان از جمله مکان‌های شاعرانه و رمانتیک تایپه تایوان هستند.
 
بلاغ
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار