10 نکته برای والدینی که فرزندانشان بزرگ شده و خانه را ترک کرده‌اند
کد خبر: ۷۰۴۶۷
تاریخ انتشار: 2017 April 17    -    ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
چگونه وقت بگذرانیم؛
در حالی که برخی از والدین به این دوره از زندگی خود خوش‌آمد می‌گویند، ورود به این دوره برای برخی دیگر از والدین، کمی سخت و دشوار است. بدون توجه به نوع احساس شما، از این به بعد، اوقات فراغت بیشتری خواهید داشت. حالا با این اوقات فراغت چه باید بکنید؟

10 نکته برای والدینی که فرزندانشان بزرگ شده و خانه را ترک کرده‌اند اختصاصی «تابناک‌باتو»؛ خداحافظی با فرزندان و ورود به مرحله‌ی جدیدی از زندگی برای والدین و زوج‌هایی که دیگر چندان جوان نیستند، سخت و دشوار است. اما در عین حال، خبرهای خوبی هم برای شما وجود دارند. مارکو وودکر (Margo Woodacre)، نویسنده‌ی کتاب «من هم دلم برایت تنگ می‌شود: راهنمای عزیمت به دانشگاه برای والدین و دانشجویان» می‌گوید: حالا نوبت شماست! به سراغ انجام کارهایی بروید که شما دوست داشتید آنها را انجام بدهید اما در گذشته وقتی برای انجام آنها، پیدا نکردید. تحصیلات خود را ادامه بدهید، به کلاس‌های آموزشی بروید، در کلاس‌های ورزشی شرکت کنید، به یک انجمن سلامتی بپیوندید یا خود را تفریحات سالم سرگرم کنید.

پس همین حالا لیست کارهای انجام نشده‌ی خود را بیرون بیاورید و کارهای نیمه‌تمام خود را به اتمام برسانید. لیست کارهای آمفوث (Aufmuth) برای والدینی که فرزندانشان بزرگ شده و خانه را ترک کرده‌اند، در مجموعه‌ای به نام «نوشتن بر صفحه‌ی خالی: وقتی که دیگر، فرزندان خانه را ترک کرده‌اند، والدین همه چیز را رو می‌کنند» برشمرده شده‌اند. این مجموعه شامل آموزش هیپ هاپ، بهبود زبان اسپانیایی، دوره‌ی آموزشی زبان اشاره، امتحان یک کلاس هنری، بازدید از موزه هنرهای مدرن شهر نیویورک و آموزش حرکات موزون می‌باشد.

10 نکته برای والدینی که فرزندانشان بزرگ شده و خانه را ترک کرده‌اند

در حالی که برخی از والدین به این دوره از زندگی خود خوش‌آمد می‌گویند، ورود به این دوره برای برخی دیگر از والدین، کمی سخت و دشوار است. بدون توجه به نوع احساس شما، از این به بعد، اوقات فراغت بیشتری خواهید داشت. حالا با این اوقات فراغت چه باید بکنید؟

10 روش برای گذراندن اوقات فراغت برای والدینی که فرزندانشان بزرگ شده و خانه را ترک کرده‌اند

شرکت در کلاس‌های آموزش حرکات موزون. انجام حرکات موزون را یاد بگیرید. با این کار، هم ورزش خواهید کرد و هم تفریح. البته در مهمانی‌ها هم می‌توانید دیگران را متعجب کنید!

به سراغ یک رشته‌ی ورزشی بروید. شاید همیشه دوست داشتید که هاکی روی یخ، شمشیربازی، واتر پلو و یا هر ورزش دیگری را انجام دهید. حالا وقت آن رسیده است که وارد زندگی ورزشی خود بشوید.

زبان جدیدی را یاد بگیرید. زبان خارجی مورد علاقه‌ی خود را به طور کامل یاد بگیرید و سپس می‌توانید آن زبان را در همان کشور امتحان کنید!

به کلاس‌های آموزش موسیقی بروید. ساز مورد علاقه‌ی خود را دوباره زنده کنید و یا نواختن یک ساز جدید را یاد بگیرید و حتی می‌توانید به یک گروه موسقی بپیوندید.

تحصیلات خود را ادامه دهید. به سراغ گرفتن مدرک کارشناسی ارشد خود بروید و یا اینکه از طریق دانشکاه محل خود و یا از طریق مدارس شبانه بزرگسالان در رشته‌های فیلم سازی، تاریخ هنر و ... ادامه‌ی تحصیل بدهید.

به یک عشق فیلم و سینما تبدیل شوید. در ژانرهای مختلف فیلم سیر و سیاحت کنید و یک گروه نقد فیلم به راه بیندازید.

با همسر خود قرار ملاقات بگذارید. حالا که فرزندان شما به سراغ زندگی خود رفته‌اند، دوباره به سراغ همسر خود بروید و همچون دوران نامزدی به گشت و گذار بپردازید.

به دامان طبیعت بروید. به اردو بروید. پیاده‌روی کنید و یا به گردش در طبیعت بپردازید.

داوطلب شوید. احتمالاً در سال‌های گذشته، صدها ساعت زمان برای کمک به مدرسه‌ی فرزندانتان صرف کرده‌اید. حالا وقت آن رسیده که وقت خود را صرف نهضت‌های جامعه‌ی خود کنید: کتابخانه‌های محلی، گروه‌های مدنی، انجمن‌های تاریخی، موزه ها و یا سازمان‌های هنری.

به مسافرت بروید. حالا دیگر نیازی نیست که فقط منتظر تعطیلات عید و تابستان باشید و می‌توانید از مزایای مسافرت در خارج از تعطیلات از جمله قیمت‌های ارزان‌تر اتاق‌های هتل و بلیط هواپیما استفاده کنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار