ابتکار یک دختر روی سرش رسانه ای شد + عکس
کد خبر: ۷۰۴۵۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 16    -    ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
 آلوپسی یک واژه پزشکی است که به ریزش قسمتی یا تمامی موهای در نقطه‌ای از بدن اطلاق می‌شود و شایعترین نوع آن ریزش موهای سر است.
 
متخصصان پوست‌ ومو در این بررسی‌ها دریافته‌اند که حدود 70 درصد از کل 500 بیمار مبتلا به آلوپسی در این مطالعه به دلیل استرس به این عارضه مبتلا شده‌اند، آمارها نشان می‌دهد که طی پنج سال اخیر شمار مبتلایان به آلوپسی افزایش چشمگیری داشته است.

یک دختر 7 ساله مبتلا به بیماری آلوپسی تمام موهای سرش را ازدست داده بود و اجازه نداد تا این بیماری وی را از پای درآوردو مانع انجام کارهایش در مدرسه شود.
 
بیماری این دختر در اویل سال جاری تشخیص داده شد و عنوان شدکه هیچ درمانی برای آن وجود ندارد .به گفته مادر این دختر7 ساله تنها یکسری قرص استروئیدی روی بیماری اش تاثیر مثبت دارد که  به محض اتمام داروهایش دوباره اثرش را ازدست می دهد و به حالت اولیه خود بازمی گردد.
 
مادر این دخت گفت: بسیار تلاش کردیم تا راه حل مناسبی پیدا کنیم که دخترم روحیه خود را از دست ندهد و بتواند به راحتی در جامعه حاضر شود.
 
این مادر عنوان کرد: ما  درنهایت به این نتیجه رسیدیم که باچسباندن  برچسب هایی خیره کننده روی سر این دختر سر این دختر را بپوشانیم.پس از چشباندن برچسب ها  دختر واقعا چهره خیره کننده ای پیدا کرد  و توانست بسیار مورد توجه اطرافین قرار بگیردو به راحتی به فعالیت خود درمدرسه ادامه دهد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
1
9
هههههییییییی قربونت فرم،دلم برات سوخت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
9
آفرین چه ابتکار عالی ایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار