رونمایی از لکسوس LS500 اف اسپرت+عكس
کد خبر: ۷۰۳۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 15    -    ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
بعد از گذشت چندین ماه از معرفی نسل جدید Lexus LS حالا نوبت رونمایی نسخه F Sport آن است؛ خودرویی که بیشتر از تغییر فنی دچار تحولات ظاهری شده.
 
لکسوس LS500 اف اسپرت؛ ژنرال ژاپنی با لباس اسپرت! 

حدود 4 ماه پیش بود که نسل جدید LS در نمایشگاه دیترویت 2016 معرفی شد و حالا در نمایشگاه نیویورک 2017 نیز نوبت نسخه F SPORT آن است. مانند سایر مدل‌های اف اسپرت، لکسوس برای LS500 اف اسپرت نیز ابتدا به سراغ تغییرات ظاهری رفته است طوریکه این خودرو را علاوه بر رنگ اختصاصی Ultra White آن می‌توان با ویژگی‌های زیر نیز از نسخه استاندارد LS500 متمایز ساخت:

  •     جلوپنجره مشبک
  •     رکاب‌های جانبی
  •     لوگوی اف اسپرت روی گلگیرهای جلو
  •     رینگ‌های 20 اینچی جدید

تغییرات ظاهری به کابین خودرو نیز کشیده شده است؛ وجود تریم‌های آلومینیومی، پدال‌های آلومینیومی، فرمان اف اسپرت، چرم جدید صندلی‌ها و اهرم دنده و صفحه کیلومتر دیجیتالی (که مشابه سوپراسپرت سابق لکسوس یعنی LFA است) جدید ازجمله ویژگی‌های این سدان لوکس ژاپنی است.
لکسوس LS500 اف اسپرت؛ ژنرال ژاپنی با لباس اسپرت!
 
لکسوس LS500 اف اسپرت؛ ژنرال ژاپنی با لباس اسپرت! 

در قسمت فنی، اولین نکته LS500 اف اسپرت، وجود کالیپرهای جدیدی است که قدرت ترمزگیری خودرو را دوچندان کرده است؛ این کالیپرها در جلو از نوع 6 پیستونی و در عقب نیز از نوع 4 پیستونی است. لکسوس برای مدل‌های دیفرانسیل عقب LS500 پکیج جدیدی با نام Handling آماده کرده که شامل سیستم فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب، تعلیق بادی و فرمان حساس به سرعت است.

    لکسوس LS500 اف اسپرت؛ ژنرال ژاپنی با لباس اسپرت!
پیشرانه این مدل تفاوتی با LS500 استاندارد ندارد؛ یعنی مشتریانش باید منتظر یک پیشرانه 6 سیلندر باشند که با توربوهای دوقلو قدرتش به 415 اسب‌بخار و گشتاورش نیز به 600 نیوتن‌متر می‌رسد. پکیج اف اسپرت همچنین برای مدل هیبریدی LS500 نیز قابل سفارش است؛ این مدل هیبریدی همان پیشرانه 3.5 لیتری V6 را در سینه دارد با این تفاوت که با کمک دو موتور الکتریکی، مجموع قدرتش از 354 اسب‌بخار بیشتر نمی‌شود. لکسوس LS500 اف اسپرت، که برای نخستین‌بار به گیربکس استاندارد 10 سرعته مجهز است، از اواخر 2017 وارد بازار جهانی می‌شود.
 
جي اس ام
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
0
2
که چی؟؟؟
وقتی وارداتش ممنونه معرفیش به چه دردی میخوره.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار