محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان+عکس
کد خبر: ۷۰۲۵۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 15    -    ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
معمولا شکلات و طعم آن در مفهوم کلاسیک یکی از پرطرفدارترین های جهان است. کمتر کسی را می توان سراغ گفت که کاملا ضد شکلات باشد! هر چند برخی ترکیب ها، مواد اولیه نامرغوب و همچنین قیمت بالا موجب شده تا گروهی اساسا قید مصرف آنرا بزنند؛ اما به هرترتیب نام شکلات تداعی کننده یک حس خوب، خاطره ای خوشمزه و محبت میان افراد است. با این توضیحات وارد ماجراجویی خوشمزه امروز می شویم تا با محبوب ترین برندهای شکلاتی جهان بیشتر آشنا شویم، با پول نیوز همراه باشید:

10. کیت کت

محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان(+عکس)

یکی از مطرح ترین شکلات های دنیا توسط کمپانی نستله و با برند "کیت کت" روانه بازار می شود. محبوبیت این برند آنچنان جهانی و فراگیر است که مشابه آن با نام های هم آهنگ در کشورهای دیگر نیز تولید می شود تا به نوعی از شهرت برند اصلی برای فروش استفاده کرده باشند!

گفتنی است کیت کت یکی از قدیمی ترین های بازار جهاین شکلات نیز محسوب می شود زیرا از سال 1935 تا کنون روی خط تولید قرار دارد.


9. لیندت اند اشپرونگلی

محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان(+عکس)

قطعا این شرکت صنایع غذایی سوئیسی و محصولات آن نیازی به معرفی ندارند. شکلات هایی که با برند لینت روانه بازار می شوند یکی از بهترین های بازار جهانی شکلات هستن. سابقه لینت به سال 1845 و دهکده ای نزدیک به زوریخ باز می گردد. لینت هم اکنون در کشورهای مطرح اروپایی مانند آلمانف فرانسه، اتریش و ایتالیا روی خط تولید قرار دارد. این برند همچنین خطوط تولیدی در کشور آمریکا را نیز در اختیار خود دارد.


8. کدبری

محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان(+عکس)

این برند انگلیسی در زمینه تولید انواع شکلات، آدامس، آب نبات و ... فعالیت دارد. اما نام کدبری در صنعت شکلات کاملا درخشان است و این برای شرکتی که از سال 1824 میلادی در این بازار حضور دارد مورد عجیبی نیست.


7. تابلرون

محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان(+عکس)

این شکلات با شکل متفاوت آن شهرت جهانی دارد. قله هایی شیرین با طعمی اختصاصی از یک برند با سابقه سوئیسی می تواند بهترین انتخاب مشتری باشد. دئودور تابلرون در سال 1908 و در برن سوئیس این کسب و کار را آغاز کرد.


6. مارس

محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان(+عکس)

این شکلات آمریکایی محوبیتی جهانی دارد. مارس برندی است که سابقه آن به 1932 میلادی باز می گردد و به عنوان یک کسب و کار کاملا خانوادگی(توسط خانواده مارس) همواره مسیر موفقیت را پیموده است.


5. پاتچی(باتشی)

محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان(+عکس)

اینبار طعم خوب شکلات را از کشو لبنان دنبال می کنیم! جائیکه از سال 1974 برندی قابل اعتماد را به بازار جهانی شکلات معرفی کرد. هم اکنون پاتچی یکی از محبوب ترین های شکلات در جهان است.


4. دومینگو گیراردلی

محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان(+عکس)

آقای گیراردلی با انکه ساکن سان فرانسیسکو در آمریکا بود اما نام کشور اصلی خود یعنی ایتالیا را در صنعت شکلات زنده کرد. از سال 1852 میلادی نام خانواده گیراردلی در صنعت تولید شکلات مطرح شد و به عنوان یکی از بهترین های این دنیای خوشمزه همواره مطرح بوده است.


3. گلکسی

محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان(+عکس)

شکلات های شیری گلکسی طعم شگفت انگیزی دارند که نظیر آنرا نمی توان در سایر برندها سراغ گرفت. این برند و محصولات آن توسط کمپانی مارس تولید و روانه بازار می شود و برای اولین بار در هه 60 میلادی و در کشور انگلیس تولید شد. در سال 2014 برند گلگسی به عنوان دومین شکلات پرفروش در انگلیس معرفی شد. در آن سال رتبه نخست در اختیار کدبری قرار داشت.


2. گیلیان

محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان(+عکس)

گاهی اوقات مشتریان بدنبال بهترین هایی هستند که خاصیت متفاوت بودن را نیز همراه خود داشته باشند؛ در این صورت نتیجه جستجوی آنها در بازار شگلات قطعا به "گیلیان" می رسد. این خوشمزه بلژیکی از سال 1958 با طعم متفاوت خود عاشقان شکلات را بدنبال خود کشانده است!


1. فررو روشر

محبوب ترین برندهای شکلاتی در جهان(+عکس)

و اما نوبت به سلطان دنیای شکلات یعنی کمپانی فررو می رسد. محصولی جادویی فررو یعنی شکلات هایی که از یک فندق و یک روکش ویفری تشکیل شده و شکلات فندقی با شیر شکلات آنرا پوشانده، میلیون ها طرفدار در سراسر جهان دارد. بالغ بر 200 سال تداوم یک برند می تواند سندی محکم بر محبوبیت آن میان مشتریان باشد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
0
1
بهترین برندی که دیدم موتزارت نام دارد و در شهر سالزبورگ اطریش شهر موتزارت به فروش میرسد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۸
0
0
شکلات Aero شرکت نستله از بهترین هاست . شکلات با بافت حبابی که یک حس خیلی خوب در دهان ایجاد می کنه . مخصوصا طعم نعناییش بی نظیره .
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار