دعوای شدید گودرزی و گلرویی بر سر نوید محمدزاده
کد خبر: ۷۰۲۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
حمید گودرزی بعد از نزدیک به دو هفته جواب انتقادات یغما گلرویی را داد.
 
داستان از آنجایی شروع شد که گودرزی در برنامه دورهمی صحبتهای عجیبی درباره یکسری بازیگران و نوع پوشش آنها مطرح کرد. کدهای او درباره بازیگر مربوطه به نوید محمدزاده ختم می شد و هر چند گودرزی در صفحه اینستاگرامش مدعی شد که منظورش محمدزاده نبوده اما کاملا مشخص بود که مخاطب خاص او کسی نیست جز بازیگر موفق فیلم ابد و یک روز.
 
چند روز بعد از این اتفاق یغما گلرویی ترانه سرای شناخته شده کشورمان در پستی شدیدا از گودرزی بابت حرفهایش انتقاد کرد.
 
گلرویی نوشت:" بعضی ها تارهای سفید موشان بیشتر و بیشتر می شود اما خودشان نمی شوند. یعنی به در و دیوار می زنند تا بشوند و نمی شوند. فیلمهاشان اغلب اکران نشده و در سوپر مارکتها فروخته می شود. به فیلمهاشان ریشخندانه «فیلم سوپری» می گویند. پس پا پیچ بازیگران فیلمهای جدی می شوند برای دیده شدن.
 
بعضی ها عقده ی هالیوود دارند و بازیگران فرنگی و تازه لباس آن بازیگران،نه بازیشان. مو چرب می کنند و کت و شلواری مثل آنان می پوشند اما باز هم راهشان به تبلیغ مبل در بیلبوردهای یافت آباد ختم می شود. پس پاپیچ بازیگرانی که بی کت و شلوار هم چشم نوازند می شوند برای دیده شدن.
 
دعوای لفظی شدید حمید گودرزی و یغما گلرویی 

حالا حمید گودرزی تصمیم گرفته به صحبتهای گلرویی پاسخ بدهد. او در صفحه اینستاگرامش نوشته:
 
از رسوايي هاي زندگي شخصي در عرصه مجازي، اتهام سرقت ترجمه هاي ديگران، ترانه سرايي براي مطرب هاي مرتد آن سوي آب و خواننده گان لوس آنجلسي، تا كل كل با روزنامه كيهان و همزمان حقوق گرفتن از سازمان اوج (وابسته به سپاه پاسداران) و ترانه ارزشي گفتن، مظهر شو آف و خودنمايي ايران ملغمه اي است غريب از تناقض هايي كه او را مضحكه خاص و عام كرده، اما دست بردار نيست، در جستجوي هويت از دست رفته و آبرو و اعتبار هرگز نداشته آتش بيار معركه هايي مي شود كه نه دخلي به او دارد و نه فهمش را دارد.
در عرصه بزرگ ترها بال بال مي زند به اميد جلب توجهي، غافل از اينكه تنها عِرض خود مي برد و زحمت ما مي دارد. 
تي وي پلاس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
شیرین صفوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۸
0
0
گودرزی داری آتیش میگیری از حسادت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار