مامان‌ها نمی توانند این دفتر را باز کنند+عكس
کد خبر: ۷۰۱۷۰
تاریخ انتشار: 2017 April 13    -    ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
خیلی از شما ممکن است در نوجوانی با سرک کشیدن‌های مادرها بین یادداشت‌ها، کتاب و دفترهایتان مواجه شده باشید و آن زمان واقعا راهی برای رهایی از آن وجود نداشت. باید بگوییم شما در این داستان تنها نیستید و خیلی از افراد در کشورهای مختلف جهان با این مشکل روبرو هستند. طراحان صنعتی دفترچه‌ای ابداع کرده‌اند که به mom-proof (مقاوم به مامان) معروف شده است.دفتری با اسکنر اثر انگشت.
 
مامان‌ها نمی توانند این دفتر را باز کنند! اولین دفتر با اسکنر اثر انگشت
    دفتری با اسکنر اثر انگشت درست مثل گوشی شما امن است،
با این تفاوت که به‌جای محتوای دیجیتال رازهای کاغذی را در خود جای می‌دهد.

این یک دفتر قفل‌دار (Lockbook) با امنیت بالاست. دفترچه‌ای کاغذی با اسکنر اثرانگشت در کنار آن، می‌تواند برای هرکسی جالب باشد. این دفتر درست مثل گوشی شما امن است، با این تفاوت که  به‌جای محتوای دیجیتال رازهای کاغذی را در خود جای می‌دهد. خوبی این دفتر این است که راه دیگری برای باز کردن آن وجود ندارد. مثل PIN کد روی گوشی‌های موبایل که احتمال لو رفتن آن‌ها همیشه هست. پس دفترچه‌تان را شارژ نگه دارید.

د‌‌‌‌‌فتر Lockbook می‌تواند اسناد و مدارک مهم شما را در خودش جای دهد.

داخل دفتر فضای کافی برای نگه‌داشتن پرونده‌های محرمانه، پاسپورت یا حتی یادداشت‌هایی که نمی‌خواهید کسی به آن‌ها دسترسی داشته باشد، وجود دارد.

دفترچه‌ی Lockbook، برای جمع‌آوری بودجع در وب‌سایت Indiegogo قرار داده شده است. اگر در وب‌سایت Indiegogo به ساخت این دفترچه کمک کنید، می‌توانید آن را با قیمت ۵۹ دلار بخرید. با این حال، قیمت نهایی این دفترچه ۷۹ دلار خواهد بود و فروش آن در بازارهای جهانی احتمالا اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.
 
مامان‌ها نمی توانند این دفتر را باز کنند! اولین دفتر با اسکنر اثر انگشت 
ديجي كالا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار