دلهره‌آورترین استخر جهان
کد خبر: ۷۰۰۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 13    -    ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
این استخر که «استخر آسمانی» نامیده شده است، از طبقه چهل و دوم ساختمان «مارکت اسکوئر تاور» (Market Square Tower) شهر هوستون در ایالت تگزاس، به سمت خیابان پیشروی کرده است.

دلهره‌آورترین استخر جهان در ارتفاع 150 متری از سطح زمین اختصاصی «تابناک‌باتو» ؛ زرد کردن آب تمیز استخر به طور واضح، عمل نادرست و غیر قابل اغماضی است، با این حال، این استخر آنچنان دلهره‌آور و وحشتناک است که نمی توان برای زرد نشدن آب آن توسط افرادی که برای شنا، دل به آب این استخر زده‌اند، تضمینی داد! همانطور که در ویدئوی زیر مشاهده خواهید کرد، این استخر با کف شیشه‌ای، بر فراز خیابان و در ارتفاع 150 متری از سطح زمین قرار دارد.

 
دلهره‌آورترین استخر جهان در ارتفاع 150 متری از سطح زمین 

این استخر که «استخر آسمانی» نامیده شده است، از طبقه چهل و دوم ساختمان «مارکت اسکوئر تاور» (Market Square Tower) شهر هوستون در ایالت تگزاس، به سمت خیابان پیشروی کرده است. خوشبختانه، این مجموعه مسکونی برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند، استخر دیگری را هم تدارک دیده است که در بالکن طبقه چهارم قرار دارد و آرامش بیشتری نسبت به «استخر آسمانی» طبقه چهل و دوم این آسمان‌خراش دارد.

اما اگر می‌خواهید شنای چالش برانگیزی را تجربه کنید، «استخر آسمانی» در طبقه چهل و دوم «مارکت اسکوئر تاور»، بهترین مکان برای این کار است!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
0
0
به نظر من این فیلم عالی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار