دعوای همسر پیکه و همسر مسی بخاطر سوسیس+عکس
کد خبر: ۶۹۸۳۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 11    -    ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
وضوع بروز اختلافات میان همسران بازیکنان بارسلونا ماجرایی است که در ماه‌های اخیر بارها به آن پرداخته شده است. آنچه مسلم است این است که شکیرا همسر کلمبیایی جرارد پیکه و آنتونیا روکوزو همسر آرژانتینی لیونل مسی ارتباط خوبی با هم ندارند و در اسپانیا تقریباً این موضوع را همه می‌دانند! در روزهای اخیر هم اتفاقی رخ داده که بار دیگر این موضوع را ثابت کرده است.
 دعوای همسر پیکه و همسر مسی!

طبق اعلام یانینا لاتوره، خبرنگار اسپانیایی، سوژه‌ای که این بار موجب بروز دلخوری میان شکیرا و آنتونیا شده، سوسیس بوده! گویا در خانه لیونل مسی یک مهمانی باربیکیو برگزار شده و اتفاقاتی در جریان آن مهمانی رخ داده که چندان دلنشین نبوده است.

لاتوره در گزارشش در برنامه «صبح لس‌آنجلس» گفته: «یک‌شنبه شب و بعد از بازی بارسلونا، در خانه لیونل مسی مهمانی باربیکیو به پا بوده. البته نه یک مهمانی عادی بلکه کاملاً مجلل. مهمانی باربکیویی که مسی در خانه‌‌اش ترتیب داده با اینکه مهمان‌های خیلی زیادی نداشته اما یک سرآشپز معروف هم مشغول رسیدگی و آماده‌سازی غذا برای مهمانان بوده. در آن زمان، ماسچرانو، سوارس، پیکه، شکیرا و آنتونیا حضور داشتند. آقای سرآشپز یک سوسیس به خانم شکیرا تعارف می‌کند و ناگهان شکیرا فریاد می‌زند: «این را از جلوی چشمم دور کن! این ‌چی است که برای من می‌آورید؟ انگار یک تکه چربی است.» در همان هنگام آنتونیا همسر مسی سرش را بلند می‌کند و به سرآشپز می‌گوید: «سوسیس را ببرید و دیگر به او غذا تعارف نکنید.» و بعد از این اتفاق همسران دیگر بازیکنان بارسا هم تصمیم به تحریم کردن شکیرا گرفتند و دیگر با او حرف نزدند!»

البته دلخوری و اختلاف شکیرا و آنتونیا به این داستان خلاصه نمی‌شود و مشکلاتی میان این دو وجود دارد که به مدت‌ها قبل برمی‌گردد. گویا همسر مسی هنوز بر این باور است که شکیرا باعث جدایی جرارد پیکه و نامزد سابقش نوریا توماس (که دوست صمیمی آنتونیا بود) از یکدیگر شده است.
 
24نيوز
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
6
13
همه اینها از شکم سیری زیادی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
3
14
آقا زنا کلا با هم مشکل دارن ایرانی خارجی هم نداره بیچاره مردا میمونن اون وسط مجبورن با هم دعوا کنن یا قهر کنن اگرم نکنن از طرف زناشون تحریم میشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
1
این خبر واقعا منو متحول کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار