بهترین مدل مو برای فرم صورت شما چیست؟
کد خبر: ۶۹۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 April 09    -    ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
در این مطلب، به شما آموزش داده ایم که چگونه می توانید با توجه به فرم صورت خود، بهترین مدل مو را داشته باشید. البته پیش از آن، لازم است به درستی شکل صورت خود را بشناسید و سپس، بر اساس آن، بهترین مدل را انتخاب کنید تا ویژگی های بارز چهره تان، بهتر نمایان شود.
بهترین مدل مو برای فرم صورت شما چیست؟

در این مطلب، به شما آموزش داده ایم که چگونه می توانید با توجه به فرم صورت خود، بهترین مدل مو را داشته باشید. البته پیش از آن، لازم است به درستی شکل صورت خود را بشناسید و سپس، بر اساس آن، بهترین مدل را انتخاب کنید تا ویژگی های بارز چهره تان، بهتر نمایان شود.

در ادامه با ما همراه باشید.

surat

صورت گرد

اگر صورت گرد و دایره ای دارید، باید کاری کنید که صورتتان کمی کشیده به نظر برسد. به همین خاطر، به هیچ عنوان مناسب نیست که موهای خود را تا زیر چانه یا زیر گوش ها کوتاه کنید. این باعث می شود تا صورت، حجیم تر به نظر برسد. در زیر چند پیشنهاد برای زیباسازی صورت های گرد ارائه شده است.

1

موهای صاف و بلند: موهای بلند و صاف، به صورت خودکار موجب کشیده دیده شدن صورت شما می شود. برای این منظور، موهای خود را دور شانه بریزید، فرق کج باز کرده و موها را در یک طرف شانه خود رها کنید تا صورت کشیده تر و زیباتر به نظر برسد.

2

موهای بلند و چندلایه: اگر تصور می کنید، موهای شما بلند و بی حالت است، می توانید از مدل چند لایه استفاده کنید که باعث می شود موها حجیم تر و خوش فرم تر به نظر برسند. لایه های نامتقارن در بخش های ویژه ای از صورت، موجب می شود تا گردی صورت کمتر دیده شود.

3

موهایی با قد متوسط: اگر به موی بلند علاقه ای ندارید، آن ها را تا روی شانه های خود کوتاه کنید و به موازات چانه، آن را چند لایه کوتاه کنید تا باعث بلندی صورتتان شود.

صورت بیضی

صورت های بیضی بهترین فرم را دارند زیرا هر مدل مو را می توان برای آن ها انتخاب کرد. اما اگر به دنبال بهترین گزینه برای این فرم از صورت هستید، شاید پیشنهادهای زیر مناسب باشند.

4

موهای چتری صاف: چتری های صاف موجب کادربندی صحیح صورت بیضی می شوند. این مدل را فقط در صورتی که موهای لخت دارید، امتحان کنید.

5

موهای بلند و موج دار: این مدل کوتاهی برای کسانی که موهایشان موج دار است و صورت بیضی دارند، گزینه مناسبی است. پیشنهاد ما این است که اجازه دهید موهایتان تا زیر شانه ها بلند شوند.

6

موهای کوتاه و چند لایه: اگر قصد کوتاهی موهای خود را دارید، آن را تا روی شانه و به صورت چند لایه کوتاه کنید. این موجب زیباتر دیده شدن صورت های بیضی می شود.

صورت مربعی

برای این فرم از صورت، گزینه های متعددی را می توان پیشنهاد داد. اگر صورت مربعی دارید، باید مدلی را برای موهای خود انتخاب کنید که استخوان های فک شما به خوبی دیده شده و مشخصه های بارز صورتتان، نمایان شوند.

7

مصری زاویه دار: این مدل موی بسیار شیک، چانه و گردن فرد را باز نگه می دارد تا جذاب تر به نظر برسد. فرد می تواند در این حالت موهای خود را مواج یا صاف کند.

8

موهای متوسط با چتری های صاف: اگر در نظر دارید که فرم زیبایی استخوان های فک خود را در معرض نمایش بگذارید، بهتر است از موهایی نیمه بلند و چتری های صاف بهره بگیرید. این مدل مو، کاملا کلاسیک بوده و زیبایی طبیعی صورتتان را بیشتر نشان می دهد.

صورت قلبی

اگر صورتی قلبی شکل دارید، باید مدل موئی را انتخاب کنید که توجه ها را از چانه تیز شما منحرف کرده و بیشتر تاکید نگاه بیننده روی گونه ها و چشم های شما باشد. برای این منظور، موارد زیر مناسب خواهند بود.

9

موج های حجم دهنده: موج های بلند و نه چندان عمیق، باعث می شود تا موها حجیم تر دیده شده و چانه های تیز فرد دیگر به چشم نیاید.

10

کوتاه: اگر موهای نازک و کم حجم و صورتی قلبی شکل دارید، موهای کوتاه تا بالای شانه ها یکی از بهترین گزینه ها به شمار می رود. در این حالت لازم نیست زمان زیادی را برای حالت دادن به موهای خود صرف کنید.

صورت الماسی

اگر صورت شما چنین فرمی دارد، لازم است مدلی را برای موهای خود انتخاب کنید که باریکی چانه و برجستگی پیشانی را پنهان کرده و بیشتر روی برجستگی گونه ها تاکید داشته باشد.

11

کوتاه و یک طرفه: وقتی موهای خود را فرق کج کرده و روی صورت یک طرفه می کنید، تا حد زیادی از درازی صورت می کاهید. بعلاوه، موی کوتاه باعث بهتر دیده شدن برجستگی گونه ها می شود.

12

موهای فر تا روی شانه: این مدل مو باعث بهتر دیده شدن گونه ها می شود.

صورت های کشیده

وقتی صورت دراز و کشیده ای دارید، باید با کمک موها موجب کوتاه تر دیده شدن صورت بشوید. در زیر تعدادی از گزینه های مناسب برای این فرم از صورت را برایتان نوشته ایم.

13

چتری های صاف یا گرد: وقتی چتری های صاف یا خمیده داشته باشید، تا حد زیادی می توانید کشیدگی صورت خود را پنهان کنید.

14

فرق کج: وقتی همه موها یا بخش زیادی از آن را در یک طرف سر خود جمع کنید، زیبایی صورت بهتر دیده شده و از کشیدگی آن کاسته می شود.

روزیاتو
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
0
8
باید تو ایران نوشت چه نوع روسری یا مدل بستن اوم بیشتر بهتون میاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار