پرواز به سبک مرد آهنین! +عکس
کد خبر: ۶۹۳۱۶
تاریخ انتشار: 2017 April 05    -    ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
یک شرکت نوپای انگلیسی اسباب بازی گران قیمت ۲۵۰ هزار دلاری را روانه بازار کرده که با بستن آن به دست ها و پشت خود می توانید بدون استفاده از چتر یا سوار شدن در هواپیما یا بالن در هوا پرواز کنید.

این بسته پروازی به هر فردی امکان می دهد به طور مستقل در هوا حرکت کند و لذت مشاهده پرواز قهرمانان فیلم های علم و تخیلی را در جهان واقعی تجربه کند.
 
 پرواز به سبک مرد آهنین

در این محصول از شش توربین گازی کوچک استفاده شده که با اتصالشان به دور بازوها و حرکتشان انرژی لازم برای بلند کردن انسان از روی زمین به وجود می آید. این ابزار قدرت مانور کافی هم دارد تا فرد پس از بلند شدن از روی زمین بتواند در هوا جابجا شود.

برای اینکه افراد در حین استفاده از این ابزار خود را کاملا به جای مرد آهنین جا بزنند، در آن از امکانات دیگری مانند یک کلاه کاسکت دارای نمایشگر استفاده شده است. این کلاه کاسکت بر روی نمایشگر خود اطلاعاتی مانند میزان سوخت باقیمانده را از طریق اتصال به یک شبکه وای – فای به نمایش می گذارد.

با استفاده از این ابزار هر فردی می تواند در ساعت چندصدمتری جابجا شود. عرضه عمومی این محصول از هفته آینده آغاز می شود و البته قرار است مدل به روزشده و بهتری از آن ظرف سه تا شش ماه آینده در دسترس علاقمندان قرار بگیرد. با توجه به قیمت بالا بعید است استقبال زیادی از محصول یاد شده به عمل آید.  
مهر
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار