پرواز تشک از بالای کامیون و تصادفی که به خیر گذشت
کد خبر: ۶۹۲۷۸
تاریخ انتشار: 2017 April 05    -    ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
آرون وود بدون اینکه فرصت انجام واکنشی را داشته باشد، با تشک برخورد می‌کند. البته آرون وود بسیار خوش شانس بود که وسیله‌ی سر راهش، فقط یک تشک بود.

پرواز تشک از بالای کامیون و تصادفی که به خیر گذشت اختصاصی «تابناک‌باتو» ؛ در هنگام حمل و نقل بار، همیشه اطمینان حاصل کنید که وسایل کاملاً ایمن و محکم روی خودروی حمل بار قرار گرفته باشند، حتی اگر تمام بار شما، یک تشک زوار در رفته است. آرون وود موتورسوار، هفته‌ی گذشته، در حال موتورسواری در تونل کِلم 7 شهر بریزبن استرالیا بود که یک تشک از بالای کامیون حمل بار، مستقیماً سر راه او سقوط می‌کند. آرون وود بدون اینکه فرصت انجام واکنشی را داشته باشد، با تشک برخورد می‌کند. البته آرون وود بسیار خوش شانس بود که وسیله‌ی سر راهش، فقط یک تشک بود.

این تشک به زیر لاستیک جلویی موتورسیکلت رفت و موتورسیکلت را به سرعت متوقف کرد. خوشبختانه، تشک به عقب نرفت و آرون وود توانست بدون هیگونه آسیب و جراحت جدی از موتورسیکلت، پیاده شود.

آرون وود در مصاحبه با روزنامه کوئینزلند تایمز گفت: من واقعاً خوش شانس بودم که جدای از چند خراش روی دستانم، بدون آسیب و جراحتی از این حادثه، جان سالم به در بردم.

البته این اولین باری نیست که سقوط تشک به وسط خیابان منجر به تصادف می‌شود و همزمان به خیر نیز می گذرد. در سال 2014 میلادی تصادف یک دوچرخه با تشک و سال 2016 میلادی، تصادف یک موتورسیکلت با تشک نیز رخ داده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار