کشف استخوان های جسد یک مرد پس از یک سال
کد خبر: ۶۸۹۰۴
تاریخ انتشار: 2017 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶
در پی اعلام شهروندان به پلیس 110، در خصوص کشف جسد فردی در مراتع روستای کرنق بخش هشتجین خلخال، بلافاصله اکیپهای انتظامی و کارآگاهان پلیس در محل حاضر و با استخوانهای جسدی که مشخص بود مدت زمان طولانی از مرگ وی می گذرد مواجه شدند.

لذا با هماهنگی مراجع قضایی و ... باقیمانده جسد را به پزشکی قانونی دلالت و پس از بررسی سوابق پلیس در خصوص مفقودان اعلام شده از سوی شهروندان که تاکنون پیدایش نشده اند، مشخصات ظاهری جسد با یکی از مفقودان مطابقت داشت.

پس از دعوت از خانواده اعلام کننده فقدانی، آنها با مشاهده البسه، دفترچه تلفن، عصا و سایر مدارک موجود، دقیقا جسد را شناسایی و اعلام کردند جسد مربوط به پدرشان است.

با مشخص شدن هویت جسد، تحقیقات در این باره آغاز و مشخص شد بعد از ظهر یک روز مانده به چهارشنبه سوری سال 1394(حدود یک سال پیش) این فرد بدون توجه به توصیه های اهالی، در هوای برفی به قصد عزیمت به روستای (تیل) جهت جمع آوری نذورات (دوره گردی) حرکت کرده است.

با توجه به شواهد برجای مانده، نامبرده به دلیل کولاک شدید از مسیر اصلی منحرف و وارد جاده قدیمی روستای کرنق به جعفرآباد شده و در محلی بنام دربند کهلان در مجاورت سنگ بزرگی پناه گرفته که بر اثر شدت سرما فوت کرده است.

به دلیل صعب العبور بودن منطقه و عدم مراجعت و عبور اهالی به آن محل، جسد وی در مدت یکساله بدلیل عوامل محیطی و جوی طعمه حشرات و حیوانات وحشی شده و تنها اسکلت وی در داخل البسه اش باقی مانده است.

با توجه به تکمیل تحقیقات و نبود مدارکی دال بر احتمال قتل وی، و همچنین رضایت اولیای دم و عدم شکایت از فرد یا افراد خاصی، اقدامات بعدی در خصوص صدور جواز دفن انجام شد.  
ميزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار