علت مرگ جوان 21 ساله زیر پل معلق مشگین شهر
کد خبر: ۶۸۶۹۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 29    -    ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
در پی مرگ جوان ۲۱ ساله زیر پل معلق مشگین شهر، فرماندهی انتظامی استان اردبیل اطلاعیه ای صادر کرد.
 
برابر بررسی های تکمیلی پلیس اردبیل در پي اعلام مركز فوريت هاي پليسي 110 مبني بر سقوط يك نفر به دره منتهي به پل معلق که منجر به فوت وی شده، بلافاصله اكيپ كلانتري به همراه کارآگاهان پلیس آگاهي در محل حاضر و مشاهده می نمایند يك نفر به هويت معلوم بدليل سقوط به دره فوت نموده است.

 پس از بررسي ها و تحقیقات میدانی، محرز می گردد 4 نفر با هویتهای معلوم به صورت غير مجاز و بدون بليط قصد ورود به پل معلق را داشته اند که پس از گذر از پل پياده رو اول، به سمت محوطه دوم (محوطه پل اصلی) حرکت می نمایند.

از آنجايي كه نگهبانان پل معلق متوجه حضور افراد غير مجاز می شوند، از ورود آنان ممانعت می نمایند، در این حین سه نفر از این افراد از محل متواری و لیکن فرد ردیف چهارم (متوفی) قصد می نماید از حاشیه های کناری پل معلق استفاده و خود را به بالای پل برساند.

لیکن هم به جهت تاریکی هوا و نبود دید کافی برای وی و هم به دلیل شیب تند دامنه سنگی مجاورت پل معلق، متوفی کنترل خود را از دست داده و از روی سنگها به پایین سقوط و بر اثر برخورد از ناحیه سر با اجسام سخت فوت می نماید.

پس از هماهنگي با مقام قضايي، افراد رديف اول و دوم به هویتهای معلوم توسط کارآگاهان پلیس دستگير و شخص رديف سوم به هويت معلوم تا این لحظه متواري است.

 لازم به ذكر است پس از اخذ تستهای لازم از این افراد، متاسفانه وضعیت نرمال و عادی نداشتند.  
ميزان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
1
0
برخورد از ناحیه سر با اجسام سخت

یاد قتل های زنجیره ای افتادم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار