«سيزده‌ بدر»، هوا بارانی است
کد خبر: ۶۸۶۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2017 March 28    -    ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
سامانه بارشی جدیدی شامگاه جمعه (یازدهم فروردین ماه) از غرب به کشور وارد می شود و تا روز طبیعت در بیشتر مناطق بجز بخش های جنوب شرقی به فعالیت ادامه می دهد.

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های هواشناسی، امروز (سه شنبه) برای برخی مناطق شرق، شمال شرق و جنوب شرق کشور بارش پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی شده است.
 
در شمال غرب، غرب و دامنه های زاگرس مرکزی افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد و در استان های ساحلی دریای خزر بویژه غرب سواحل، افزایش ابر و بارش پراکنده را شاهدیم.

* چهارشنبه (نهم فروردین ماه)
 
چهارشنبه (فردا) ساکنان غرب و جنوب غرب کشور و دامنه های زاگرس مرکزی با بارش باران، گاهی رعدوبرق، در پاره ای نقاط وزش باد شدید روبرو می شوند.
 
در دامنه های جنوبی البرز، برخی مناطق مرکز، شرق و شمال شرق کشور نیز بتدریج افزایش ابر، بارش پراکنده باران و وزش باد رخ می دهد.

* پنجشنبه (دهم فروردین ماه)
 
آسمان ابری، بارش پراکنده باران و وزش باد در سواحل دریای خزر، دامنه های البرز مرکزی و شرقی و بخش هایی از مرکز و شمال شرق کشور، پدیده بارز پنجشنبه است.
 
همچنین در این روز باد شدید بخش هایی از شمال شرق، شرق و جنوب شرق کشور را درمی نوردد و افت نسبی دما نیز برای مناطق شمالی و شمال شرق کشور پیش بینی می شود.

* جمعه، شنبه و یکشنبه (یازدهم تا سیزدهم فروردین ماه)
 
مدیریت پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ورود یک سامانه بارشی جدید را به غرب کشور از شامگاه جمعه پیش بینی کرده است.
 
این سامانه شنبه نیمه غربی سواحل دریای خزر و به تدریج مرکز، شمال شرق و شرق کشور را دربرمی گیرد که پیامد آن بارش باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد و در مناطق کوهستانی و مرتفع بارش برف است.
 
این سامانه یکشنبه (سیزدهم فروردین ماه مصادف با روز طبیعت) در بیشتر مناطق کشور بجز پاره ای از مناطق جنوب شرق کشور به فعالیت خود ادامه می دهد. 
ايرنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
داریوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
0
2
الحمدالله
طبیعت نفسی دوباره میکشد!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار