مراقبت از کفش های رسمی در برف و باران
کد خبر: ۶۸۴۷۵
تاریخ انتشار: 2017 March 27    -    ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
هوا بارانی، برفی و یخبندان باشد فرقی نمی‌کند، آب‌وهوا می‌تواند کفش‌های رسمی شما را خراب کند. به همین‌منظور به سراغ نظر کارشناسان یک شرکت تولید کفش برای چگونگی مراقبت از کفش‌های رسمی در فصل سرما رفته است.

مراقبت از کفش های رسمی در برف و بارانهوا بارانی، برفی و یخبندان باشد فرقی نمی‌کند، آب‌وهوا می‌تواند کفش‌های رسمی شما را خراب کند. به همین‌منظور به سراغ نظر کارشناسان یک شرکت تولید کفش برای چگونگی مراقبت از کفش‌های رسمی در فصل سرما رفته است. جک اروین یک شرکت نوپای تولید کفش‌های چرمی است که ازقضا قیمت‌های بالایی هم دارد. با ما همراه شوید تا از توصیه‌های کارشناسان آن مطلع شویم.

چگونه کفش‌های چرمی خیس را از خراب شدن نجات دهیم؟

اگرچه قرار دادن کفش‌های خیس در کنار بخاری و یا یک منبع گرمایشی کمی وسوسه‌انگیز است، اما جک این موضوع را کاملاً نقض کرده و به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌کند.

کارشناسان این شرکت می‌گویند: «داخل کفش‌های خود را با روزنامه پرکنید تا آب جذب روزنامه شود، سپس کفش‌ها را در داخل درختچه‌های مخصوص کفش آویزان کنید. اگر کفه‌ی کفش‌های شما نیز چرمی است، آن‌ها را نیز خشک کنید.» 

اگر کفش‌ها بوی بد بگیرند چه‌کار کنیم؟

بوی بد کفش معمولاً به‌خاطر تولید قارچ و باکتری در آن است.

«راه‌های مختلفی برای حل این مشکل، ازجمله استفاده از اسپری‌های ضد باکتری و یا ریختن مقدار اندکی جوش‌شیرین در کفش وجود دارد.»

بوی بد کفش

کفش‌های ما براثر برخورد برف و باران لکه‌دار شده‌اند، چه‌کار باید کرد؟

در ابتدا توصیه می‌شود که از لکه‌برهای مخصوص کفش استفاده کنید. سپس داخل کفش را با روزنامه پرکرده و اجازه دهید تا کفش خشک شود. البته کفش باید دور از یک منبع حرارتی مستقیم خشک شود.

در آخر هم برای بازگرداندن زیبایی و براقی به کفش از روغن‌های نرم‌کننده و طبیعی استفاده کرد.

بهترین نوع کفش برای فصل سرما کدام است؟

کفش‌های تولیدشده با مواد مصنوعی، نظیر پلاستیک، مناسب آب‌وهوای بد ساخته شده‌اند و در فصل سرما بهترین گزینه هستند. کفش‌های چرمی باکیفیت نیز در صورت مراقبت صحیح، به‌خوبی از پس این فصل برآمده و پاهای شما را گرم نگه می‌دارند.

روغن‌های طبیعی نظیر روغن سمور، باعث مقاوم‌تر شدن چرم در فصل زمستان می‌شوند.

کفش زمستانی

بهترین محصولات برای مراقبت پیوسته از کفش کدام است؟

استفاده از پاشنه‌کش‌ها همواره توصیه می‌شود، زیرا به سالم ماندن قسمت پشت کفش کمک کرده و ظاهر کلی کفش را سالم نگه می‌دارند.

واکس زدن کفش‌ها به‌طور مرتب نیز کمک می‌کند تا آن‌ها همیشه نرم باقی بمانند.

کدام مدل از کفش‌ها در فصل زمستان پرطرفدارتر هستند؟

کارشناسان شرکت جک اروین می‌گویند: «هر کفشی که ظاهری تمیز، مدرن و همراه با رگه‌هایی از سنت در خود داشته باشد، از سوی مشتریان ما بسیار موردپسند واقع می‌شود.»

«مشتریان ما به خاطر دوام بالاتر کفه‌های لاستیکی در هنگام راه رفتن در خیابان‌های سفت امروزی، به دنبال کفش‌هایی همراه  با این کفی‌ها هستند.»

بنیتا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار