مسموم شدن 15 نفر از مهمانان یک عروسی
کد خبر: ۶۸۴۴۱
تاریخ انتشار: 2017 March 26    -    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
 بر اثر تصاعد گاز مونوکسیدکربن در یکی از تالارهای عروسی شهر بوکان، 15 نفر راهی بیمارستان شدند.

مسعود رحیمی متخصص طب اورژانس شاغل در بیمارستان بوکان در جمع اصحاب رسانه گفت: 15 نفر دچار حادثه شده بودند که 10 نفر به علت مشکلات سردرد، سرگیجه و تهوع به اورژانس بیمارستان شهید قلی پور بوکان مراجعه کردند. 9 نفر از مسموم شدگان بعد از معاینه و مداوا مرخص و یکی از مسموم شدگان هنوز در اورژانس تحت نظر است.

همچنین 5 نفر از مسموم شدگان نیز به درمانگاه‌های عمومی بیمارستان شهید قلی پور و امام علی«ع» مراجعه و به صورت سرپایی مورد مداوا قرار گرفته اند.

دو شاهد عینی هم در همین زمینه به روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان بوکان گفتند، تعداد مسموم شدگان به حدود 30 نفر هم می رسد ولی برخی از آنها بعد از خارج شدن از محل مصدومیت و انتقال به حیاط تالار و شستشوی صورت، وضعیت رو به بهبودی پیدا کرده و به بیمارستان مراجعه نکرده اند.

این شاهدان اضافه کردند: در تالار عروسی که این اتفاق روی داده، بخاری موجود در قسمت غذاخوری زنانه فاقد دودکش و تهویه مناسب بوده است.

کارشناسان تأکید می کنند در صورت مشاهده علائم مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن با علایم سردرد، سرگیجه و تهوع، قبل از رساندن به مراکز درمانی،هیچ ماده خوراکی یا نوشیدنی به فرد دچار گازگرفتگی داده نشود، چرا که به علت حالت تهوع، احتمال خفگی وی بیشتر می‌شود.
ايسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار