شکنجه وحشتناک دختر نوجوان با ماهی های قرمز
کد خبر: ۶۸۴۱۶
تاریخ انتشار: 2017 March 26    -    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰

مادرژاپنی دخترنوجوان خود را روزانه مجبور به خوردن 30 ماهی قرمز می کرد.

"یوکواوگاتا"ونامزدش"تاکشیاگامی"هر روز در آکواریوم ماهی خانه شان مواد شوینده می ریختند و بعد از مرگ ماهی ها دختر نوجوان را مجبور به خوردن ماهی ها می کردند.

به گفته پلیس فوکوکا واقع در جنوب غربی ژاپن، این زوج به جرم کودک آزای و سهل انگاری درمراقبت از فرزندشان بازداشت شدند. با توجه به گزارش رسانه های محلی، خوشبختانه به سلامت جسمانی این دختر آسیب جدی وارد نشده است.

به گفته پلیس این زوج سال گذشته نیز این دختر بعد از طلاق مادرش با وی و ناپدری اش زندگی می کند را با روش های دیگری مورد اذیت و آزار قرار داده بودند که بعنوان نمونه می توان به بستن این دختر با طناب به تخت یا سوزاندن زبان وی با سیگار اشاره کرد.

گزارش مقامات پلیسی ژاپن نشان می دهد که حوادث تکان دهنده در خصوص کودک آزاری دراین کشور رو به افزایش است. همچنین ماه گذشته، دخترسه ساله ای بر اثر سوختگی شدید ناشی از ریختن آب جوش روی صورت توسط مادرش جان باخت. بر اساس گزارش وزارت بهداشت و مراکز حمایت از کودکان آمار کودک آزاری در سال 2015 در این کشور از مرز 89 هزار مورد، عبور کرد.

البته باید گفت موج آزار و اذیت در ژاپن فقط مختص به قشر کودکان نیست، چراکه شواهد و سوابق نشان می دهد افراد سالخورده نیز مورد اذیت و آزار قرار می گیرند. به عنوان مثال کارمند خانه سالمندان در سال 2014 به اتهام قتل سه سالخورده با پرت کردن آنها از بالکن، دستگیر شده بود.

 
ركنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار