دستکاری بنرهای تبلیغاتی «گشت ارشاد 2» +عكس
کد خبر: ۶۸۳۸۵
تاریخ انتشار: 2017 March 26    -    ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵
«گشت2» به عنوان یکی از فیلم‌های اکران نوروزی از 25 اسفندماه در سینماهای کشور به نمایش درآمده و توانسته به فروش موفقی دست یابد. اما در یک اتفاق عجیب برخی سینماهای کشور، از جمله پردیس آزادی، نام «ارشاد» را به طور کامل در بنر تبلیغاتی این فیلم پوشانده اند. به نظر می‌رسد حتی با آغاز اکران رسمی «گشت2»، حاشیه‌های این فیلم ادامه دارد.

فیلم سینمایی «گشت ارشاد» ساخته سعید سهیلی نوروز 91 در سینماهای کشور به نمایش درآمد. اما این فیلم نتوانست بر روی پرده سینماهای کشور باقی بماند و بعد از گذشت چند روز از آغاز اکران آن، با اعتراض برخی از افراد و‌ گروه‌ها از پرده سینماهای کشور پایین کشیده شد.

دستکاری بنرهای تبلیغاتی «گشت ارشاد 2»

پس از «گشت ارشاد»، سعید سهیلی فیلمی دیگر با نام «کلاشینکف» را جلوی دوربین برد و سال گذشته دومین قسمت این فیلم را جلوی دوربین برد و با نام «گشت 2» در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآورد.

اما یکی از اتفاقات عجیبی که برای «گشت2» در چند روز گذشته افتاده است، پوشاندن نام «ارشاد» در پوسترهای تبلیغاتی این فیلم است. در طراحی‌های پوستر این فیلم، نام «ارشاد» با خط‌هایی مخدوش شده، اما گویا این کار به مذاق عده‌ای خوش نیامده و برخی سینماداران مجبور شده‌اند سردرهای این فیلم را تغییر دهند.

با توجه به این موضوع به نظر می‌رسد که حاشیه‌های فیلم «گشت ارشاد» همچنان ادامه دارد و بر روی دومین قسمت از این فیلم سینمایی هم اثر گذاشته است و یا مسئولین خیلی رغبت ندارند که نام «گشت ارشاد» به هر شکل و شمایلی بر روی سر در سینماهای کشور دیده شود.

البته فیلم «گشت2» خود هم از حاشیه به دور نبوده است. پس از پایان سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، مسعود فراستی منتقد برنامه «هفت» با حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس، اظهاراتی را علیه این فیلم مطرح کرد که باعث شد صدور پروانه نمایش آن با اما و اگرهای بسیاری روبرو شود ولی درنهایت پروانه نمایش جدیدترین ساخته سعید سهیلی صادر شد و این فیلم سینمایی از 25 اسفندماه به روی پرده سینماهای کشور رفت.
 
آي سينما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار