بازتاب پیروزی ایران مقابل قطر در سایت AFC
کد خبر: ۶۸۲۲۱
تاریخ انتشار: 2017 March 24    -    ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل قطر در چارچوب هفته ششم مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 نوشت: گل مهدی طارمی شکست ناپذیری ایران در رقابت های انتخابی جام جهانی را به شش بازی افزایش داد.

 ای اف سی  در گزارش خود از این مسابقه نوشته است : در این دیدار پر جنب و جوش هر دو تیم موقعییت هایی به وجود آوردند.هرچند این تیم مهمان بود که ابتدا فرصت های بهتری را ایجاد کرد. سعد شیب دروازه بان قطر قبل از پایان نیمه اول دو بار در برابر ضربات سردار آزمون واکنش نشان داد و او را ناکام گذاشت.

ایران در نهایت در دقیقه 52 پیش افتاد. کریم انصاری فرد توپی  را برای طارمی فرستاد و مهاجم پرسپولیس بدون هیچ اشتباهی توپ را وارد دروازه قطر کرد.

آزمون  و احسان حاج صفی فرصت های بیشتری برای دو برابر کردن نتیجه داشتند که از آنها استفاده نکردند، ضمن آن که ضربه سباستین سوریا در دقایق پایانی که توسط علیرضا بیرانوند مهار شد بهترین  فرصت قطر برای به تعادل کشاندن مسابقه بود.

 با این نتیجه ایران صدرنشین گروه A با 14 امتیاز از شش بازی تا به امروز، اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم به 4 رساند. قطر هم با چهار امتیاز در قعر گروه جای گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار