خودروی مهاجم نفت تهران واژگون شد+عكس
کد خبر: ۶۸۱۹۴
تاریخ انتشار: 2017 March 23    -    ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶

استان سمنان، خودروی امیرارسلان مطهری مهاجم تیم فوتبال نفت تهران چهارشنبه‌شب در کیلومتر 30 جاده ایوانکی ـ تهران از جاده منحرف و واژگون شد.

خودروی سواری پژو 206 مهاجم تیم فوتبال نفت تهران به دلیل سرعت زیاد مطهری واژگون شده است.

بنا بر اعلام نیروهای هلال‌احمر استان سمنان که به مطهری امدادرسانی کردند، مهاجم تیم فوتبال نفت تهران از ناحیه گردن و کمر دچار مصدومیت شده است.

نیروهای امدادی عضو تیم ملی امید و لیگ برتر فوتبال کشورمان را به بیمارستان پاکدشت منتقل کردند و هم‌اکنون وی تحت نظر است.

نفت تهران

 

نفت تهران

پدر مهاجم تیم فوتبال نفت تهران دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس استان سمنان اظهار داشت: امیرارسلان مطهری هم‌اکنون در بیمارستان زعیم پاکدشت بستری است؛ پزشکان گردن وی را آتل بسته‌اند. امیرارسلان از ناحیه کمر درد دارد و به همین منظور، برای سی.تی.اسکن در حال انتقال به بیمارستانی در تهران است.

به گزارش فارس؛ امیرارسلان مطهری متولد 19 اسفند 1371 در گرمسار است که برای باشگاه فوتبال نفت تهران در لیگ برتر فوتبال ایران و در پست مهاجم توپ می‌زند.

او گل‌های مهمی برای نفت به ثمر رسانده است که ازجمله مهم‌ترین آن می‌توان به گل صعود نفت به مرحله گروهی جام باشگاه‌های آسیا اشاره کرد.

او همچنین در مسابقات انتخابی المپیک 2016 اولین گل ایران را برابر سوریه به ثمر رساند و در بازی آخر هم مقابل چین در دور گروهی گل اول ایران را زد؛ او با تمام پیشنهادهای خوب که باعث پیشرفتش می‌شد، تصمیم گرفت تا در نفت تهران بماند.

 
فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار